Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 18 augusti 2007 23:28

Sjukt tråkigt de är att sitta på ett tåg så jävla länge då :|
Speciellt om man inte har nå att göra, utom att lyssna musik.
Första bytet var i Norrköping, stanna där i typ 20 min. Perfekt för rökpaus.
Sen skulle jag byta i Linköping, och där fick jag vänta i över en timma.
Så jag gick o satte mig på min lilla krog där o tog en cider :p
Kan ju inte svika mitt Järnvägscafé ;p
Åkte sen därifrån till Berga och därifrån tog jag bussen in till Oskarshamn....eller ah...Jag bad chaffisen släppa av mig en bit innan, så kom Lisa o hämta mig där.

Börja förfesta typ direkt när jag kom fram till Lisa o Johan.
Skulle ta en liten krogrunda istället för Rockfestivalen.
Blev bara jag O Lisa som gick ut. Johan orkade inte.

Började på Kråkan, tog några cider där.
Sen gick vi o käka pizza, och sen fortsatte vi på nå typ...ungdomshak.
Tog några cider där å, och sen gick vi till Apollo/Cecil och dansade.
Askul kväll blev de iaf =)
Speciellt mobbningen mot wannabe'sen. Usch! Jag hatar Bratz!

Ringde o beställde taxi typ runt 01.
Så blev vi hämtade i en Limo :p Haha...värsta coolt ju :D
Vi bad chaffisen stanna en bit innan Lisas hus, för jag ville gå den sista biten...Vilket jag ångrar nu i efterhand :p
Jag bad också chaffisen att stå stilla ett tag, så jag kunna knäppa kort ;p (fotonörd) (A)
Men de va så mörkt..så han körde över på andra sidan vägen o ställde sig under en lampa. HAHA!
Jag lovade btw honom att göra reklam för taxibolaget här i min bloog...so I will. Taxi Kurir Oskarshamn..där har ni de. Tror iaf de blev rätt ;p (A)
När vi kom bort vid typ...ah..en åker iaf, så skulle vi stanna o kolla upp på stjärnhimelen..Asg! Är vi inte romantiska så säg? xD
Anywho, där vi stannade såg vi iaf en människa inne i skogen med en ficklampa. Så vi blev asskraja o ba kuta satan hela vägen hem.
Har nog aldrig sprungit så mycke i hela mitt liv! Hemskt!
Vi tänkte att...Vem fan går runt i skogen 2.30 på morgonen med ficklampa?
Aja...vi kom iaf hem oskadda xD Mahaha!!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards