Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 23 augusti 2007 00:28

Lisa o jag tog vår lilla roadtrip igår.
Vi hade ju värsta planerna :p
Det hela gick till som så här...

Vi började dagen med att vakna...Haha..låter ju rätt normalt :p
Vi fick sen se de ruttna vädret och bestämde oss för att åka lite senare.
Vi började iaf fixa iordning oss, och åkte hemifrån lite innan kl.15 tror jag.
Åkte först in till stan, där gick vi på bolaget, sen boka vi min biljett hem och sen åkte vi o handlade.
Sen åkte vi iväg.

Sjukt ruttet väder hela dagen, och när vi kom fram till Öland..så var de ju knappast bättre där.
Vi med våran tur. Helt dimmigt var de.
Vi stannade först vid en badplats.
Det fanns en ascool brygga där som vi lekte lite på :p
Den var av typ..plastdunkar eller vad man ska säga..den flöt iaf med vågorna.
Haha..vi hade ju askul där :p

Efter vi lekt färdigt där så åkte vi in till Borgholm.
Helt jävla öde ju...nästan så man såg såna där.. torrbollar..buskar...flyga över vägen..så där som i filmer :p
HAHA! Jag fattar iaf vad jag menar :p
Vi parkerade iaf där utanför nåt hus.
Så tog vi fram våran lunch. ASG! Rå korv med bröd och nån gammal cheesedipp Lisa hade i handskfacket...Hahah..vi är mobbade..jag lovar xD
Fy satan vad äckligt.
Vi tröttnade iaf på Öland efter en kvart typ :p
Vi bestämde att resan fick vara över...vi är lite klena, så vi kände inte för att gå runt bland noll folk o supa, och sen sova i bilen :p
Förståligt?
Vi drog hem. Så mycket för den 4 timmars bilfärden :p 20 minuter på Öland..haha..så kan de gå.

Vi kom iaf hem strax efter kl.19
Vi tänkte dra på krogen istället.
Johan va på nån middag, så vi tänkte att han kunna hämta upp oss när han var klar.
Men så långt gick de inte.
Vi satte oss o käkade, och sen drack jag ett par öl, och sen blev de sängen.

Så kan ju också en Ölandsresa sluta xD
Jag o Lisa med våra små påhitt.

Men som alla säger...Jag har bus i blicken....inte för jag vet vad de hade med saken att göra.
Men då vet ni iaf de å   xD

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards