Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 19 augusti 2007 23:44

Vakna typ nångang vid 11 igår. Så gick jag in till Lisa o Johan o la mig en sväng.
Gick upp o kolla film sen. Sjukt bra var den å. "GOAL!" hette den, för er som vill ha bra filmtips ;p
Ny favorit.

Anywho..
Johan åkte iväg o spelade Paintball mot eftermiddan, och jag o Lisa, Johans mamma o hennes karl var kvar hemma.
Vi väntade på ett skåp som Lisa hade köpt.
Vi var tvugna att vara många för att bära , för att de va så stort.
Efter vi iaf hade fått in de, så fikade vi en sväng.
Sen körde Johans mamma in oss till O-hamn. Vi skulle hämta Lisas bil som vi lämnade där i fredags.
Efter de så åkte vi o handla lite.

Åkte sen hem o väntade på Johan. När han kom så käkade vi, och sen började vi fixa iordning oss och förfesta =)
Skulle ju på Rockfestivalen, men vi ångra oss igen ;p
Johan vela inte med ut igår heller, så han fick va fyllechaffis åt oss xD
Så snälla så :p

Gick först på Kråkan igen, tog en öl där, och sen fortsatte vi till LaScala.
Satt mest bara o pratade där.
Tog en liten dans på dansgolvet å...men vi var inte riktigt på G.
Det kom också fram ett par brudar med en Barbara docka, fast en Killbarabara. HAHA..Hur grym som helst ju :D

Ville åka hem rätt tidigt, så vi ringde Johan runt 00.30 tror jag.
Han svarade iaf inte. Fan så sur vi vart.
Vi sket i han iaf, och beställde en taxi.
Jag lovar, vi väntade säkert i 2 timmar på den där jävla taxin, medans vi väntade så gick de bl.a förbi en asfull kille o bjöd oss på efterfest. Vi tackade nej. Jag var för övrigt typ lika full som han, så jag stod o knöt om hans slips ett par gånger :p Haha..bra där. 
När taxin tillslut kom så var de ju våran Limo igen :p
Haha...samma chaffis å. Värsta bra ju!
Denna gången körde han iaf oss direkt till dörrn :p
Haha..tur de då.

Kollad lite film när vi kom hem.
Och sen somnade vi alla 3, Jag, Johan O Lisa i samma säng. Dvs. min bäddsoffa ;p
Mys ju :D

Och här fick jag lära mig en klockren låt
"Jaapp..Det är lika bra att sluta drömma, det går åt helvete iallafall, I oskarshamn!"
HAHA!...den stod William o sjöng på Kråkan ;p
Bra där

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards