Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 13 augusti 2007 00:00

Petteri skulle hjälpa mig att installera antivirus program i fredags, och efter de så dog hela min dator.
Asså...jag blev helt förstörd. Jag kunna inte tänka på nåt annat efter de.
Heelt sjukt att man kan behöva nåt så mycket.

Jag kunna inte sätta på datorn..eller jo jag kunna, men den startade om sig själv hela tiden, så man kom aldrig in i den.
Mitt liv gick fan under.
Har inte fått på datorn sen i fredags, tills nu.
Jag vet fan inte vad jag gjorde...de kom nån fråga som jag skulle typ... svara på eller hur man ska säga..och sen gick den på.
Jag tror aldrig jag blitt mer lättat o överlycklig.
Jag har setat o tänkt på typ...alla mina bilder jag har, och all min musik.. att allt skulle va borta..Men nej...det finns fan en gud.
Och han är på min sida för en gångs skull...undra vad jag gjort för att förtjäna den glädjen :p

Min dator fick iaf en puss. I love it.
Han ska aldrig få dö igen..det var fan andra gången jag försökt installera virusprogram, och datorn dött.
Jag ska aldrig pröva de igen...skiter i hur mycket virus han har.. han är iaf snäll mot mig.

Mitt liv i en burk

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards