Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 24 augusti 2007 01:41

Åke ringde o väckte mig imorse och fråga om jag ville komma o jobba.
Så jag sa att jag kunna, och han skulle ringa igen när han kom hem från Stockholm.
Somnade iaf om sen o vakna av min väckarklocka som skrämde skiten ur mig.
Hade glömt att jag bytt signal på den...o man är ju inte direkt van vid att mobilen skriker på en att gå upp :p
Anyway..
Åke fick problem med bilen, så han hann inte riktig hem..så de blev inget jobb iaf.

Jonna kom över på en fika tidigare ikväll.
Satt bara o prata lite, och kollade tv..o hon drack kaffe förstås :p
Jag bestämde mig för att vara hemma denna fredag, känns som jag inte vart hemma en hel helg på år o dar...inte för att jag kommer va hemma hela helgen..men idag iaf :p
Jobb imorrn kväll ju, och får väl se om jag ska jobba hos Åke på dan.
Annars blir de nog iväg o shoppa med Jonna en sväng.

Jonna o Jag åkte o handlade chips o så efter fikat, sen åkte vi o hyrde film som hon o hennes flicka skulle se.
Sen körde hon hem mig igen, och så har jag bara setat här, och kollat lite tv.
Det är fan skönt att bara vara hemma ibland =)
Kanske ska fortsätta med de på helgerna? :p
Bli en liten soffpotatis :p haha

Av ♥ Estella B ♥ - 24 augusti 2007 00:50

Och för att inte glömma...Min nya hårfärg..
Var nån jävel som ville se...så glo hårt nu ;)

Rödhåriga har väl roligare än blondiner?
Ja...jag tänkte väl de jag å

Inte för att denna färgen kommer vara länge.
Brunett nästa, så har vi gått igenom alla steg ;p

Av ♥ Estella B ♥ - 24 augusti 2007 00:32

Tåg från andra världskriget eller vaddå!?

Borta bra, men hemma bäst!
Det stämmer fan å. Jag kan ju aldrig lämna mitt Eskilstuna bakom mig =)

Vaknade 6.30 igår morse, av att Johan va lite högljudd :p
Jag kunna fan inte somna om heller..ovanligt då.
Jag satte mig iaf o glodde barnprogram, sen gick jag o väckte Lisa runt 09.

Åkte från Oskarshamn 11.05 igår. Resan är ju mindre viktigt denna gången.
Kom iaf in i stan runt 16. Lika kul som vanligt att sitta på tåg i 5 timmar.
Bästa händelserna i mitt liv...eller inte.

Var hemma strax efter 16. Kan ju inte beskriva hur skönt de är att komma in till sin egen lägenhet i stan, efter att ha sovit i ett hus mitt i skogen och vart allmänt livrädd varje kväll innan man ska sova. ;p
Good to be home!
Saknat katten min mest tror jag..och min mamma, som jag iaf inte har träffat än :p
Får väl försöka klämma in ett besök med henne till helgen. Jaa...jag leker viktig ;p

Jonna kom förbi en sväng igår, vi uppdaterade varann allmänt om våra små liv :p Haha..
Hon stannade inte så länge...30 min typ.
Trevligt att råkas ;p

I helgen blir de väl mest jobba som gäller.
Får väl se vad Åke har för jobb till mig.
DT på lördag iaf..saknar ju.
Ledig en helg o jag längtar tills jag får jobba igen. Haha
Låter bra? Yes box

Nu blir de väl till att sova va?
Min säng. Underbara

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards