Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 31 augusti 2007 14:55

Gick ner på stan i eftermiddags. Upp till morfars lägenhet.
Vi skulle egentligen köra grejerna, men så blev de ju inte riktigt.
När jag kom upp dit så satt Lillebror och Vikner där, och Mamma, storesyster och Gun-Britt kom efter ett tag.
Sen så planerar alla att vi skulle ta flytten på söndag istället ;p
Haha...värsta kärringgnabbet de vart, alla prata i mun på varandra.
Så värdigt det var, att gå ner på stan för att mötas i en lägenhet och planera för morgondagen och söndagen xD

Efter de så gick iaf Jag, storesyster och mamma på stan en sväng.
Syster och mamma shoppade lite, jag köpte bara blommor till mina pallar =)
Mycket bra.

Hemmakväll blir de ikväll.
Inget dricka/festa för mig, som jag lovat =) Dutti jag är :D
Läre väl bli sexzone chatten som vanligt :p Gud så roligt man kan ha där xD
Eller så har jag bara allmänt tråkigt liv? :p

Jobb imorgon kväll iaf. Härligt värre.
Har inte jobbat i min bar på....3 veckor fan :|
Inte bra.
Får ta igen de imorrn kväll då :)
Och ingen efterfest!

Wiihoo...mitt nya liv som nykter...känns rätt spännande :p

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards