Direktlänk till inlägg 12 augusti 2007

Jobba

Av ♥ Estella B ♥ - 12 augusti 2007 23:48

Hade inget speciellt på jobbet i lördags, skulle ju haft reggae som vanligt, men våran Dj var tydligen nån annanstans.

Blev ju inte mycket folk då heller.
Kom ner ett gäng killar, dom sa att dom va på en Eskilstuna Krogrunda..Hm.
Undra hur kul de kan vara :p

En av killarna beställde två "Kvällens drink" Jag hade sattit upp "Kryptonite" som de då.
Så kom han tillbaka o sa att drinken var äcklig. Haha.
Så frågade han om han kunna få vanlig Sambuca som shot istället o betala halva priset för de.
Asså...jag gjorde de misstaget typ en av de första gångerna jag jobbade.
Då var de en kille som spillde ut hela sin öl, och ville ha en ny, och jag hade ju ingen större koll, så jag gav han iaf en ny. Men så skulle jag inte gjort eftersom att det var hans eget fel att han spillde.
Så jag lärde mig iaf av det misstaget..haha..jag kan också :p
Anyway..
Jag sa iaf till denna killen som ville ha Sambuca att..
Jag kan ju inte ta halva priset för en shot bara för att han inte tyckte om drinken han beställde.
Det är väl rätt självklart egentligen?...även om jag stod o tänkte efter ett tag :p
Till slutet då...jag fick fullt betalt för shoten :p
Ofta nån bryr sig egentligen?
Aja...min blogg...jag skriver vad jag vill ;p Mahaha

Efterfest blev då å, jag som lovade mig själv att inte dricka mer efter i fredags.
Jag kan fan inte säga nej till fest.
Det blev iaf jag, chefen o två andra brudar kvar.
Satt iaf inte kvar så länge...blev en jävla tidig natt..för en gångs skull.
Kom hem vid 03. Lagom o fint. ;p
Satte mig o tog en öl o lyssna lite musik när jag kommit hem.
Mysigt av mig då :p haha

Imorrn blir de nog till Åke en sväng..han kommer hem från Finland då.
Ska kolla om han är nöjd med städningen jag gjorde innan han åkte.
Iof har de ingen roll...jag lär ju inte städa om de iaf :p
Snälla Ella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards