Alla inlägg under februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 24 februari 2008 17:38

Middagen igår blidde ju för jävla trevlig ^^ haha
Jonna, Emma, Emelie och Jag blev de tillslut iaf. Det är svårt att planera en middag när man inte vet hur många de är som ska komma, kom vi fram till igår :p
Det gick ju bra iaf.

Satt och kolla på melodifestivalen gjorde vi ju såklart också, och jag måste säga de att...de där var ju de värsta avsnittet någonsin.
BARA dåliga låtar.....Ok, en rätt bra, och det var ju Frida.
Herregud, det är ju tur att Björn Gustavsson står för underhållningen så man har lite att se fram emot. Love that guy.

Tjat om att jag skulle med ut blev det ju också, as i knew.
Jag vek mig ändå och hängde med.
"Förfesten" blidde ju här, eller de var väl mest Jonna som satt och drack, jag hade ju inte vart på bolaget, så jag fick gå ut nykter, och omg... det gör jag ju aldrig mer om kan jag lova.
Mitt temperament håller inte för fulla människors kösystem!
Jag ville ju slå ner allihop, och som jag sa...synd att man inte hade motorsåg med sig.

Det blidde till att halsa för mig när vi kom in på Lotus, Jag svepte min lilla jäger-bullbull på typ 5 sekunder :p Haha..Starkt jobbat Me ^^

Det var Release Fest där på Lotus, tror det var för nya 016.se, det bästa av Eskilstunas nöjesliv blablabla...nåt sånt.
Emma hade iaf inbjudningskort, så de blidde gratis för oss att gå in. Mycket bra =)
Skulle ju aldrig lägga ut en hundring för att gå in på det där stället.
Känner ni också hur jag dissar allting? :p haha.

Tråkigt hade jag i början..
När jag blidde full, typ strax innan stängning, så var de jag som rocka loss.
Dansa på högtalare och på scen är ju en självklarhet!

Efter de stängt så drog vi på efterfest hos Jenny, Jag drog med mig Anders dit också.
Jonna och Emma drog ju nästan direkt.
Anders vettefan när han drog...Han var borta sen iaf ^^

Massa massa folk kom de på efterfesten, det var riktigt kul faktist.
Börja prata med en brud där, de här var faktist lite komiskt...
Vi kom in på födelsedagar, och hon sa att hon fyller år om 3 veckor, och jag sa att jag fyller om 2...Så sa hon 7'e Mars, och jag typ
"JAA! MEN JAG FYLLER JU FAN OCKSÅ ÅR DÅ!"
Så sa hon att jag måste komma på hennes fest, så jag fråga vars hon bodde, så sa hon att hon bodde på Västeråsvägen... Så kom jag igen och typ
"MEN WTF!! JAG BOR JU OCKSÅ DÄR!
Hahaha...helt sjukt.
Världen är bra liten va?

Hem blev de för mig imorse.. Jag kom hem runt kl.8 :p
Då har man haft kul, och jag var rätt sliten.
Jag har trampat på flera miljoner glasbitar, jag lovar. Min fot är helt svullen.
Jag skulle också (dum som jag är) öppna en ölflaska med konservöppnare (?) Ja, fråga inte varför :p
Det gick ju inte bra iaf, jag har några sår på händerna nu, de gör rätt ont.
Ah, synd är de om mig ^^

Helfestligt

Av ♥ Estella B ♥ - 23 februari 2008 16:00

Fyllde i denna för nån vecka sen, orkade bara inte lägga upp den då ^^
But here goes

Har du haft sex?
Absolut
Med hur många?
Det...håller jag nog för mig själv ^^
Ångrar du någon utav dom?
Jo, vissa
Var du kär i alla av dom?
Verkligen inte
Är/har du varit en player?
Vissa säger de, men jag kan nog inte hålla med.
Jag är väl kanske mer en känslokall människa?
När blev du av med oskulden?
15
Har du någonsin haft fyllesex?
Haha..Oh ja
Har du haft sex i ett badkar/dusch?
Ja
Bil/tåg/buss?
Nej
En toalett inomhus/utomhus?
Ja
På festival/konsert?
Faktist inte
I en park?
Ja :p
Bastu?
Nej
När var din första kyss?
Jadu...När jag gick i trean, då är man väl runt 9?
Hur gammal var ditt äldsta hångel
Och yngsta?
Äldsta var väl...28.
Yngsta...ehm..11 kanske :s.
Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Typ inget...Ett kanske
Hur många har du verkligen varit kär i?
På riktigt, riktig...Typ 3 kanske
Vad tycker du om kärlek?
Älskar Kärlek. För det mesta iaf =)
Har du flaschat/strippat någon gång?
Haha..Ja :p
När kramade du någon sist?
Igår :)
Saknar du någon speciell person?
Jag vill ha R här ju
Är du kär/tycker om någon just nu?
Tycker om :)
Har du svårt för att bli kär?
Inte så väldigt
När kysste du någon/hånglade senast?
Igår
Ångrar du det?
Nej, klart inte
Är du singel?
Ja
När fick du senast en komplimang?
Idag
Har du träffat någon internet person?
Jo, några stycken
Är du bi/lebb/straight?
Straight
Har du hånglat med någon av samma kön?
Haha, Ja
Är du pryd?
Ja tydligen...Det fick jag höra igår iaf
Har du varit otrogen någon gång?
Jo, tyvärr.

Av ♥ Estella B ♥ - 23 februari 2008 13:29

Är ju melodifestival och tjejmiddag som ligger på kartan här näst :p
Tror de blir en 5 brudar som kommer över på middag och tv-tittande.

Igår kväll fick jag dock för mig att jag verkligen inte hade nån lust.
Jag som alltid är sällskapssjuk och vill ha folk omkring mig.
Men känns som jag vill vara ensam ikväll :s
Hur kan man gå från värsta mystjej till ensamvarg på en dag?
Det kanske är nån fas bara ^^ Haha.

Jag tänker ju inte ställa in för den sakens skull iaf, de är klart att dom ska komma hit. Jag får ju lov att leka lite social iaf, dom stannar ju bara ett par timmar...så länge dom inte lyckas tjata med mig på krogen så är de No probs.
Jag är ju sjukt lättövertalad, plus att Anders ville att jag skulle komma till Lotus ikväll, han, som han precis sa det "Jag behöver din hjälp med det här bejbi"
Så, jag höll med, och sa att det är ju självklart att han behöver de ^^ Haha.
Det han behöver hjälp med är ju att ragga brudar.
Och vem är mest kunglig på att se de bra flickorna, om inte jag :p HAHA!
Näe men...seriöst, Jag lovade att hjälpa han med de typ...förra sommarn eller nåt :p Det kanske är på tiden att jag rycker in nu, med tanke på att de inte gått allt för bra för han ^^
Visst, han får nog de han vill ha, men håller de sen?  NEEJ
Jag tror kanske han tröttnar lite för fort. Vi får la lösa de :p

Nu blir de städning för min del. Det är väl ändå de roligaste som finns?
Or not

Av ♥ Estella B ♥ - 23 februari 2008 01:23

WOHOO
Jag kom upp på topplistan igen, fast på "Mest Aktiva Bloggarna"
Men det duger ju, eller...Det är ju Bra!
Som jag har kämpat, ni skulle bara veta :p Haha
Med tanke på att jag alltid låg på topplistorna en gång i tiden, så är de ju klart att jag ska komma tillbaka dit.
Och nu har jag fått tillbaka bloggkänslan, jag är i toppform ^^
Plats 62 av 100
Inte så illa pinkat, right?
Nu jävlar ska jag hålla mig kvar på topp också!

Wish me luck! Won't you?

Av ♥ Estella B ♥ - 23 februari 2008 00:58

Det här var ju grymt kul ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2008 19:00

Mahaha, den du ^^

Nu har jag bakat klart, det tog ju bara 3 timmar så där :p
Att man orkar, och de är ju inte lite varmt heller.
Vissa blev ju lite extremt stora..Jag tror jag har tappat händigheten för bullbakning. Det var ju inte igår man gjorde de sist om man säger så ^^

Nu måste jag ju orka laga mat också *gaah*
Ska man kanske hoppa över de, och ta salladen istället?
We'll see.

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2008 18:57

Kan ju slänga in ett litet grattis till vårat shoppingcenter.
Tuna Park är utsett till Landets bästa köpcenter.
Den du, de är inte illa =)

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2008 16:54

Så kul kan man ha på jobbet om man är jag ^^
Vilken givande tidsfördriv..omg, lagom ont i armen sen (Y)

Jag har gjort degen till bullarna, och den har jäst (stavas de så? :s)  Den är iaf asstor nu =D
Yeey
En kvart till, sen kan jag börja baka :p
Haha..jag har så kul liv ^^

Ändrade planer för imorrn blev de också.
Pia ligger magsjuk, så vi kan inte vara hos henne.
Sen ville brudarna på krogen efter melodifestivalen också.
Så det blir som så här..

Middagen och kolla på melodifestivalen blir hos mig, så det är väl kanske dags att röja lite nu :p
Efter melodifestivalen är slut, så drar väl brudarna ut, jag tänker dock inte följa med.
Jag skulle ju hålla mig nykter :p Och dom ska på Lotus, vilket jag anser Suger Kuk, ursäkta mitt fina ordval ^^

Ska kanske ändå till Jenny imorrn natt, hon skulle ha efterfest, och då kan man ju bara gå dit och mingla lite, utan att dricka. ^^
Problemet är ju bara att M ska dit, och den killen vill jag ju helst inte träffa igen.
Får väl se hur jag gör, det löser sig alltid, orka planera

Nu blir de ut till bullarn :D
Peace yo

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards