Alla inlägg under februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2008 11:36

Nu tänkte jag strax dra iväg och jobba. Den här gången satte jag mig inte o blogga 5 min innan jag börjar ^^ Jag har faktist 20 min på mig att komma dit. Perfekt.

När jag slutat så tänkte jag faktist gå hem och baka bullar =D WOOHOO
Jag har ju tänkt göra de sen i julas, men det har ju inte blitt av eftersom jag inte känt för de :p
Men nu jävlar, nu är jag bullbakssugen, det kom jag fram till inatt ^^

Tänkte ha hemmakväll också, inget party för min del. Känns som att de räcker ett tag sen de roliga förra helgen. Haha.
Lite spa, tända ljus och en bra film. Sounds lika a hit.

Imorrn blir det Melodifestivalen-kväll.
Vi ska åka ut till Pia i Torshälla, ett par brudar och jag ^^
Först blir de middag där, och sen...ah...glo på melodifestivalen låter ju vettigt eftersom de va en sån kväll vi skulle ha :p

Känns som att de kommer bli en bra helg, utan stress och allmän ångest när man vaknar.
Ibland är det värt att hålla sig nykter en helg eller två :p

Yes yes, of to work

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2008 00:15

Har man tråkigt så får man väl göra det bästa av situationen, right?
Så...sånt här kul pysslar jag med då ;)
(syftar på bilden för er som är slow)

Av ♥ Estella B ♥ - 21 februari 2008 17:35

Is it some kind of terapi-dag idag?
Ett par stycken som ringt mig och pratat ut om sina problem den senaste timman ^^
Vilken tur att folk ser mig som en hjälpande hand då. Haha

Jonna ringde först, hon hade iof inget problem, hon behövde bara gråta av sig lite, och det var av lycka.
Good for her =)
Kanske inte ska skriva vad de handlade om, bästa att låta bli :p

Lillsyster ringde sen och grät, och det var av sorg :p
Hennes bästa vän hade tydligen valt en kille dom båda tycker om, framför henne..
Är det inte Broes B4 hoes det ska vara?
Tydligen inte i deras fall.
Jag sa iaf att hon skulle skita i dom båda två, killen är ju allmänt retard eller nåt, och har försökt få isär dom 2 en längre tid nu, och han njuter säkert av de i fulla drag.
Förstår bara inte hur dom 2 flickorna kan vara så trångsynta och inte se detta, speciellt när det verkligen märks så väl.
Hm..Dagens ungdomar *skakar på huvudet*
Men jag kan ju inte göra allt åt dom, dom måste inse sina misstag själva, dom lär sig väl med tiden.

Sen ringde Jenny och behövde prata av sig om gårdagen.
Hon hade gjort bort sig (ovanligt? ^^)
Haha. den kvinnan lyckas då med de mesta, tror till och med att hon börjar bli värre än lilla Jag :p
Hon hade iaf hånglat med fel kille, känns som att de är rätt vanligt att folk gör det på fyllan. Hon hade däremot släpat hem en annan kille sen, fast mellan dom hände de ju inget, dom är ju bara vänner.
Bara de att folk i denna staden fattar inte riktigt att det FAKTIST GÅR att vara vän med killar om man är brud.
Aja, hon har ju inte blitt värre än mig och mina spel än, men fortsätter hon så här så kanske ^^

Nån annan som har killproblem? ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 21 februari 2008 14:10

Nu har jag setat och letat typ...överallt (och med överallt så menar jag mest google xD )  efter lyrics till "Blowball - I'm sorry"
Den finns ju inte kan jag förvarna om.
Så jag satte mig och tog saken i egna händer  *stolt*
Så om nån nu googlar den texten, så kommer dom till min blogg. Det kan ju vara bra, och kul för dom ^^

Nu vet jag dock inte om jag skrivit rätt överallt, men vadå, I did it!
Om nån nu hittar fel, så känn er välkomna att kommentera, och berätta vart felet är, så kan jag ju rätta till de =)

Eftersom låten inte finns på YouTube (där jag faktist kan tycka att dom borde ha allt, speciellt en sån här kunglig låt) så får ni väl försöka ladda ner den om ni nu vill höra, om den ens finns att tanka, för jag hitta den inte.
Eller är det bara så att jag har kass tankningsmetod på min dator? NÄE, det kan jag väl ändå inte tänka mig.
Robin fick ju ner den på sin dator.
Jag får väl...lösa det med..

Skriver iaf texten i inlägget under detta =)
Enjoy

Av ♥ Estella B ♥ - 21 februari 2008 14:00

Have you ever said you're sorry when you're not?
Have you ever cried a tear?
Have you ever said you're right when you are wrong?
Have you ever been in fear?
I wonder, now I'm sorry.

Do you cry when you're all alone at night?
Does it feel like there's someone watching every move you make?
You can run, but you know that you can't hide.
My advice is to hold your head up high and walk away.

Have you ever been a stranger to yourself?
Have you ever wondered why?
Have you ever asked yourself when you don't know?
Have you ever told a lie?
I wonder, now I'm sorry.

Do you cry when you're all alone at night?
Does it feel like there's someone watching every move you make?
You can run, but you know that you can't hide.
My advice is to hold your head up high and walk away.

Should have said I'm sorry
Sorry for the lies.
Should have said I'm sorry

Should have said I'm sorry
Sorry for the pain.
Should have said I'm sorry.

I'm sorry

Do you cry when you're all alone at night?
Does it feel like there's someone watching every move you make?
You can run, but you know that you can't hide.
My advice is to hold your head up high and walk away.

Av ♥ Estella B ♥ - 21 februari 2008 00:23

Blir du inte deprimerad av allt fett du sätter i dig?

-Näe, jag blir glad av bacon.

Av ♥ Estella B ♥ - 21 februari 2008 00:07

Nu har jag setat och tänkt här.....Jo, jag vet.."Whaaaat?!"
Men de är sant, ibland tänker jag, otroligt nog ^^

Har ni tänkt på hur ungdomar idag, är...nästan alla, väldigt korta..
Asså, dom blir bara kortare och kortare.
När jag var lika gammal som min syster, så var jag ju knappast så där kort som hon är. Men alla hennes vänner är ju typ lika korta.
Jag vet, jag har för mycket fritid om jag sitter och tänker på sånt här onödigt skit.
Kan också vara för att det inte finns nå annat att göra på mitt jobb, än att sitta och glo ut genom fönstret på folk som passerar :p

En annan mindre nödvändig grej är ju mitt lilla humör, och om jag ska eller inte ska tycka om den där killen, den på R.
Jag blir ju så där lagom skadad så fort jag tror att nåt är fel, (nu är nog iof nåt fel) så jag är ju beredd på att ge upp allt jag känner.
Men då vinner min hjärna över mitt hjärta, och det ska den fan inte få göra! Nej nej.
Jag får fortsätta sitta här och tänka, i min egna lilla värld.

HJÄRNA 0 - HJÄRTA 1

Av ♥ Estella B ♥ - 20 februari 2008 23:51


Hey girl you know you drive me crazy
One look puts the rhythm in my hand.
Still I'll never understand why you hang around
I see what's going down.

Cover up with make up in the mirror
Tell yourself "it's never gonna happen again"
You cry alone and then he swears he loves you.

Do you feel like a man
When you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?
Well I'll tell you my friend, one day this world's going to end
As your lies crumble down, a new life she has found.


A pebble in the water makes a ripple effect
Every action in this world will bear a consequence
If you wade around forever you will surely drown
I see what's going down.

I see the way you go and say your right again,
Say your right again
Heed my lecture


Do you feel like a man
When you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?
Well I'll tell you my friend, one day this world's going to end
As your lies crumble down a new life she has found.

Face down in the dirt she says, this doesn't hurt she says I finally had enough..
Face down in the dirt she says, this doesn't hurt she says I finally had enough..

One day she will tell you that she has had enough
Its coming round again.

Do you feel like a man, when you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?
Well I'll tell you my friend, one day this world's going to end
As your lies crumble down, a new life she has.


Do you feel like a man, when you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?
Well I'll tell you my friend, one day this world's going to end
As your lies crumble down, a new life she has found.


Face down in the dirt she says, this doesn't hurt she says I finally had enough..

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards