Alla inlägg den 2 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 2 september 2008 22:57

Min underbara pojkvän och hans bästa vän Emil skulle överraska mig och Evelina (Emils flickvän) och bokade en kryssning för oss 4 på torsdag :D
Jag blev så glad!

Jag har velat åka på kryssning hela sommaren, men det har aldrig blivit av riktigt.
Men nu blev det, helt spontat och oväntat, men de är ju oftast då det blir som bäst :D
Det blir den nya båten också, Silja Galaxy.
Spännande värre ^^

Det här kommer nog att bli riktigt jävla kul!

Av ♥ Estella B ♥ - 2 september 2008 18:42

Var ju på KFG idag, det där grejset genom ABF som man ska gå på om man har vart arbetslös i 90 dagar, och det har ju faktiskt jag vart (tyvärr)
Satt där och lyssnade på när läraren pratade om vad vi ska göra i höst.
Det verkade helt ok faktiskt. Skönt att få nåt att göra igen och få tillbaka lite rutiner.

De första 3 veckorna ska vi vara där nere på KFG varje tisdag, onsdag och torsdag, mellan kl.9 och 12, och resten av dagarna får vi jobba hemma.
Imorrn ska jag tillbaka på ett kort möte med läraren, hon ville prata med var och en för sig en gång ^^

Efter att jag vart på KFG idag så mötte jag upp storesyster och systerdotter nere på stan, och så gick vi till Rundan och tog en fika.
Mjukglass vart det för min del.
Inte det bästa valet jag gjort med tanke på att det var ganska jävla kallt ute, och vi satt på uteserveringen ^^
Det är dumt att vara efterklok xD

När vi fikat klart så gick vi till Hemköp en snabbis. Jag skulle köpa en ny korsordstidning.
Ja, pinsamt nog att erkänna, men jag är totalt fast på korsord.
Jag har blivit gammal :O
(Detta är något som Jonna mobbar mig väldigt mycket för ska ni veta. Haha!)

Mer än så här har det knappt hänt idag, så jag får väl avsluta här.
Peace


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards