Alla inlägg den 27 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 27 september 2008 19:29

Men LoooL, detta är äkta humor, iaf enligt mig!

"Näe, din bror" Omg, Hahahaha
(Det jag menade var typ...att varför det fortfarande står "R.I.P Morfar, när morfar har vart död i ett par år nu)
Ni kanske inte fattar, det är inte nåt internskämt eller så, jag uppfatta det bara som askul med tanke på...ah, själva grejen.



Av ♥ Estella B ♥ - 27 september 2008 15:30

Min bror fick åka hem från sjukhuset idag iaf (Läs inlägget nedanför om du känner dig lost ^^)
Hans hjärnblödning var inte så allvarlig så dom behövde inte operera, känns skönt de iaf. Vilken lättnad.

Jag och Jonna åkte och shoppade lite innan vi körde på storhandlingen av mat.
Jag köpte nya gardiner och nya lampskärmar till sovrummet. Det blev så fint =)

Efter det körde hon hem mig, och jag började pyssla lite här hemma.
Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra här näst.

Det blir utgång med syster ikväll iaf :D Trodde fan att hon skulle banga, men icke.
Detta kan bli riktigt kul.

Det blir Reggaefest @ Java, och förfest hos Theresa. Länge sen jag träffade alla dom där, dom som hänger på reggaefesterna.

Woohoo, nu är det fest! :D
Dax att fixa iordning sig kanske.

Have a good one


Av ♥ Estella B ♥ - 27 september 2008 10:18

Vaknade imorse av att min lillebror ringde och sa att han låg på sjukhuset.
Inte det roligaste sättet att vakna på om man säger så.

Dom hade tydligen ramlat av en moppe imorse, han och hans vän.
Hans vän fick inga skador, men min bror har fått 8 stygn i huvudet, och hjärnblödning. Det låter så jävla hemskt. Jag började ju gråta.

Ringde till mamma och hon var på väg upp dit, så jag sa att jag kommer upp om nån timma.
Usch, jag som hatar sjukhus så jävla mycket. Ryser av bara tanken.

Ska gå över till Jonna och käka lite frulle strax, och efter de ska vi åka och storhandla. Massa, massa mat ska jag ha ^^

Efter vi handlat så får hon köra upp mig till sjukhuset så jag kan kolla hur det är med min bror.


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards