Alla inlägg den 17 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 17 september 2008 22:15

Detta gör jag alltså för att jag är uttråkad som fan, har inget bättre för mig och har en allmänt seg kväll jag måste ta mig igenom (så att ni inte tror att jag roas av sånt här ^^ Höhö)
Onödig sak becomes tidsfördrivt.


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Haha,mest troligt, Ja


2. Har du sett din bästa vän gråta?

Jo


3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?

Eh...Ingen aning (borde man veta sånt?)


4. Vad åt du senast?
Potatismos & köttbullar med gräddsås


5. Har du fått någon komplimang idag?
Yes box


6. Har du varit med i en rättegång?
Jao


7. Är du polare med grannarna?
Haha ja, min pojkväns släkt bor ju överallt i huset ^^


8. Vilka språk pratar din mamma?

Svenska och engelska


9. Vilka länder har du bott i?
Sverige


10. Senaste piercingen?

Hm, tror tungan blev den sista


11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Uhm...Med Jenny igår kanske? ^^


12. Gay?
Jag? Nej nej, men typ alla mina vänner xD


13. Har du däckat/spytt för att du har druckit?
Jo, ett antal gånger


14. Har du äggat någon?
Haha, näe


15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Näe


16. Suger det här?
Bra tidsfördrift ^^


17. Har du varit på stranden?
När då? Idag?


18. Har du haft en stalker?

Ja men typ


19. Minns du din/dina musiklärares namn?

Faktiskt inte


20. Hur bra är din syn?
Very good my friend ^^


21. Har du varit på ett party?

Har inte alla det?


22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Oh ja, bara dom inte äter mig så är de lugna puckar ^^


23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Vilken av dom? Och hur ska man veta vem som skrivit dom här frågorna från början? Det är väl dig du menar? Eller?
(Dum fråga *rolleyes*)


24. Har du varit utomlands?
Halvt...(finland ^^) Haha


25. Har du sett dina bästa vänner nakna?

Mjo, det har jag nog


26. Vilket är det bästa bröllopet du har varit på?
Har faktiskt aldrig vart på ett bröllop


27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan p.g.a slagsmål?
Om jag fortfarande gick i skolan, då kanske dom skulle blivit det


28. Var är dina syskon just nu?
Hur ska jag veta vad dom pysslar med på kvällarna? Dom är väl antagligen hemma.


29. Vad var den senaste drömmen som du minns?

Vad den var? Som i vadå? Thriller, roman, drama? Vad menas med den frågan? Omg..


30. Vilken tid gick du upp imorse?
07.30, opigg och allmänt grinig


31. Vad ska du göra i helgen?
Det blir en vit helg (förhoppningsvis) Bara slappa! Det är jag värd ^^


32. Vad står i det fjärde smset i din inkorg?

"Hej söt, vad gör ni? Går det bra? :) Är du sur? Vill du hem? Vad vill du äta idag? :D"
Haha, Robin leker rolig?


33. När var du riktigt sjuk senast?

Minns inte. Var nog länge sen. Körtelfebern?


34. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag går väl inte runt och tar på kändisar heller. Vad tror du att jag är?


35. Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka


36. Har du färglinser?
Ja, men använder dom typ aldrig


37. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov som en stock


38. Vad är det första du gör på morgonen?
Ber till Gud.
Säger typ "Snääälla, låt mig få sova meer"


39. Vilket ljud hör du just nu?
Tv'n (hon på nyheterna har en väldigt irriterande röst btw)


40. Vad ska du göra efter den här frågan?
Fortsätta med de jag gjorde innan. Sitta och ha allmänt jävla tråkigt och vänta på att klockan ska bli minst 22.30 så att jag kan få gå och sova nångång.
(Ja, tvångstanke. Jag kan inte gå och lägga mig innan kl.22, i tron om att jag säkert skulle vakna aspigg kl.05 på morgonen och inte kunna somna om då. Don't ask why ^^)



Av ♥ Estella B ♥ - 17 september 2008 17:56

Jag har fastnat i ett nytt spel. Det var väl ändå på tiden? ^^ Haha
Det var ju ändå ett tag sen jag hade "Mario world" och "Yoshis Island" avklarat.
Det var bara en tidsfråga innan jag skulle hitta min nya favorit, och nu är det här för att stanna! Höhö.

Euro Truck Simulator ftw!

Robin visade mig det igår, och sen satt jag framför hans dator och spelade halva gårdagskvällen(ord?) och idag nästan direkt efter jag kom hem från KFG.
Jag vill bara köra mer och mer. Det är så sjukt kul.

För er som undrar vad fan det är jag snackar om, så är Euro truck ett spel där man kör lastbil. Man ska åka runt i världen och leverera varor till olika städer.
Det låter astrist när jag förklarar, I know, det hade jag också tyckt.
Men det är grymt!

Ville bara dela med mig av det ^^

Nu ska jag nog köra bort Robin från datorn så jag får spela meeer! :D
(Min hårddisk är ju full, tragiskt nog, så jag kan ju inte installera det på min egen dator, och då får Robin ta smällarna för det ^^ Det gör inget om han får lida ett  par timmar medans jag roar mig (A)

Av ♥ Estella B ♥ - 17 september 2008 13:26

Blev en tidig dag på KFG idag, jag slutade runt kl.11.30
Det enda jag gjorde idag var ringde runt till olika evenemangsbolag och kollade upp lite om vad som krävs för att bli festfixare.
Det enda jag kan säga är ju typ...Att det kommer aldrig hända mig. Man behöver ha en hel del bra kontakter, vilket jag inte har.
Min lärare kände dock en kille dom jobbar som festfixare, och hon skulle ringa honom och kolla upp lite. Vi får väl se vart det hela slutar.

Jag satt kvar på KFG i typ en timma efter att jag slutat. Satt och snacka lite med bror och Tommy, och efter det trallade jag hem ^^

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska lägga denna underbara onsdagen på.
Har inga ideér alls kan jag ju säga, det är väl som vanligt ^^
Kanske börja på mitt CV?
We'll see

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards