Alla inlägg den 4 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 4 september 2008 13:44

Måste bara hoppa in och säga att det känns så bra att jag kommit igång med mitt bloggande igen, för min egen skull mest.
Det såg mörkt ut ett tag där, men det gick tillslut. Haha ^^

I'm back on track!

(Lite creds till Sabina och Pica för det också, det är ju faktiskt dom två som tjatat så mycket på mig om att jag ska sätta igång igen)


Av ♥ Estella B ♥ - 4 september 2008 13:27

(Jag fick en kommentar från en "Ellinor", där hon frågade om vad jag tyckte om Galaxy båten, eftersom hon inte lämnade en adress till sin egen blogg, så antar jag att hon kommer tillbaka till min blogg och kollar vad jag skrivit.
Så jag säger så här
-Jag har inte åkt båten än, utan jag ska göra det ikväll. Så om du kommer tillbaka till min blogg på lördag, så kan jag skriva vad jag tyckte om den båten =)




Festen igår var mycket trevlig måste jag säga.
Det blev 4 flaskor vodka på 6 pers. Bra gjort! ^^
Vi satt hemma hos Pica hela kvällen, skönt det så slapp man gå ut, då vet man ju aldrig hur man skulle mått idag ^^

Jag är minibakis idag, de känns att jag drack igår om man säger så. Inte bra, men de kunna vart värre ^^

Jag fick ju bakistabletter av Sabina, så dom tog jag innan jag gick och la mig.
Alla frågade om dom hjälpte, och jag kan ju säga så mycket som att -Jag har ingen aning.
Hade jag inte tagit dom så kunna jag kanske vart ännu mer bakis än vad jag är, och samtidigt, hade jag inte tagit dom, så kanske jag ändå bara vart så här lite bakis.
I guess we'll never know now, will we?^^

Iordningfixad inför kryssningen är jag nu -halvt iaf.
Jag har håret kvar, och lite av packningen jag ska ha med mig.
Vi åker väl härifrån om nån timma.

Det blir att ta tåget upp, för vi har inte hittat nån som kan köra.
Förbi bolaget en sväng och inhandla färdkosten bestående av 5-6 cider, och apoteket och handla jag-har-halsbränna,-snälla-hjälp-mig tabletter!

Have a nice one!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards