Alla inlägg den 11 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 11 september 2008 18:48

Det var riktigt roligt på KFG idag, roligare än jag förväntat mig att det skulle vara.
I really like it!
(Jag tar tillbaka den negativa kritiken jag gav till det här projektetet i tidigare inlägg)
Det är nästan så att jag längtar till imorrn bara för att få gå tillbaka dit ^^ (med tanke på att det är mig vi snackar om så är det ett jävla under, sånt som man kan förvänta sig hända när man ser en flygande gris -Att Jag nånsin skulle gilla plugg = Oh, hell NO. But this is some fun shit)
Ett väldigt stort grattis till mig för det ^^

Mina lärare gav mig till och med Guldstjärnor för mitt engagemang! *stolt*
Det är ju något som aldrig hänt mig förr (förutom när jag typ gick i ettan ^^)
Fast nu fick jag ju inte riktigt guldstjärnor som i klistermärken, utan dom sa bara att jag fick 5 guldstjärnor. Men det är ju lika mycket värt det ^^

Good for me!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards