Alla inlägg den 6 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 6 september 2008 18:31

Idag har jag ock Robin vart hos min käre mor ^^
Min lillebror fyllde år för nån dag sen (Grattis till han btw), så vi åkte dit och käka lite middag, åt tårta och var allmänt sociala ^^

Det är faktiskt de enda vi gjort idag, så detta blir ju inte ett långt inlägg ^^

Evelina frågade om vi kunna sitta här, ta ett par öl och bara snacka lite skit senare ikväll. Det lät som en bra idé tycker jag, lite mysigt såhär in på höstkanten ^^ Haha
Får väl se om hon dyker upp sen.

Mer än så har jag inte planerat denna dagen iaf.
Blir det inte ett par öl med Eve, så lär det bli en liten filmkväll. Båda alternativen låter lockande så för mig har det ingen som helst roll.


Av ♥ Estella B ♥ - 6 september 2008 18:07

Så var den kryssningen också avklarad.
Jag klarade av ett tre-dagars party iaf, fast det var segt där under den sista dagen, men det gick tillslut ^^

När vi kom på båten i torsdags så började vi med buffé, och efter det blev det till Taxfree'n och inhandla alkoholen.
Ett par plattor öl och några flaskor sprit (Y)
Sen började partyt på riktigt, och vi höll igång till typ kl.05 sen sov vi ett par timmar, vaknade kl.11 och gick upp o käka buffé igen.

På torsdagen så lallade vi bara runt på båten, gick på discot och såg på uppträdanden.
Det var inget speciellt med den båten alls, den var nästan precis som Viking Line Cinderella.
Men men, det var ju kul iaf, och man får ju inte roligare än vad man gör det till.

På fredagen tog det hela förmiddagen för mig innan jag hällde i mig första ölen.
Jag tänkte faktiskt hålla mig nykter där ett tag, men så kom jag att tänka på att -Man åker ju faktiskt på kryssning för att röja och ha kul (at least I do)
Så det var ju bara att fortsätta.

Och vi fortsatte..
Hela bussresan hem också.
Det var faktiskt bara vi 4 (Jag, Robin, Evelina & Emil) plus 2 andra människor på bussen, så jag och Evelina gick ju lös och sjöng med i våra mobiltelefoner ^^ Skönsång for real. Hahah, eller inte.

Emil frågade busschaffisen om han kunna släppa av oss i Årby istället för nere på busstationen.
Chaffisen gjorde det också. Klockrent att bli körd ända hem ^^

Vi fortsatte dricka öl här hemma också, jag började med att laga köttfärssås när vi kom hem, och efter det blev det ett par öl till, och sen sängen -Skönt nog.

Denna kryssningen blir ett minne iaf =)



Så, till "Ellinor"
Båten var inte sådär jättespeciell, men med rätt sällskap så kan man väl göra resan ofrörglömlig ändå =)




Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards