Alla inlägg den 24 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 24 september 2008 17:43

Jag gjorde inte ett skit på KFG idag, jag gick dit och typ...satt av tiden.
Fanns liksom ingen energi till att tänka, kände mig helt lost.
Kanske blir så ibland. Jag får väl ta tag i saker imorrn istället.

Emma frågade om jag ville följa med henne och Tove ut ikväll, dom ska tydligen på Harrys.
Robin ska sitta med Emil och ta ett par(?) öl, så han blir borta ikväll också.
Det gör inget, jag tycker det är bra att han umgås med sina vänner istället för mig ibland också.

Jag är inte allt för taggad på att gå ut faktiskt. Känns som att jag behöver min energi på KFG imorrn, och där orkar jag ju inte sitta bakis heller.
Jag behöver kolla upp massa saker, och fixa till mitt CV ikväll, så de blir troligtvis ingen utgång för min del faktiskt.
Jag har köpt lite glass, så jag får väl sitta här i min ensamhet och njuta av den ^^ haha

Det var rätt länge sen jag var den där Partyflickan som sprang på krogen tis-ons-tors-fre-lör. Den tiden har jag nog lagt bakom mig.
Jag har väl insett att man måste skärpa till sig lite när man blir äldre (eller så är det för att jag blir bakis nu för tiden, vilket jag aldrig blev förr ^^)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards