Alla inlägg den 14 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 14 september 2008 20:56

Ååh, vi kollade nyss på den filmen - WALL•E
En såå underbar film, vilken jävla söt robot! Jag blev helt kär, jag vill ha han hemma hos mig. Får jag köpa han? ^^

Var bara tvungen att dela med mig av det.
Helt klart en "måste ses" film!


Ella rekommenderar ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 14 september 2008 19:24

Så...Partyt i helgen.
Det blev en hel del folk faktiskt, jag har ingen koll på alla heller för folk sprang ju fram och tillbaka, ut och in och var allmänt överallt ^^
Kul hade jag iaf, det är ju huvudsaken =)
Det blev lite spel och mycket alkohol ^^ En perfekt fest med andra ord.
Vi var både inne hos Pica och inne hos oss, och vi avslutade inte festen förns runt kl.5-6 på lördagsmorgonen.
Man blir lagom sliten när klockan passerar 05 kan jag ju säga ^^

Vaknade runt kl.11 på lördagen sen och var fortfarande lagom tankad, så jag gick in till Pica och satte mig där inne med dom och tog ett par öl.
Det är ju enklast på det sättet, man slipper bli sjukt bakis även om jag blev det mot kvällen sen iaf, Jag slapp det under för och eftermiddagen och det är väl kanske huvudsaken ^^

Jag slutade dricka på eftermiddagen nångång, och sen blev det film resten av den dagen.
Skönt det iaf =)

Trevlig helg måste jag iaf säga att jag haft
Det kan vi tacka alla dom som var här för =)

Peace

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards