Alla inlägg den 10 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 10 september 2008 22:13

Jag tycker det är så pinsamt!
IDOL!!
Vad i hela världen tänker folk med?
Att vissa vågar gå och skämma ut sig så. Och i Tv Speciellt. Jag tycker bara att det blir värre och värre för varje år som går.
Det värsta är nog att dom inte ens själva fattar hur pinsamma dom är, så vi andra får sitta hemma i sofforna och skämmas för deras skull.
Skärp er för helvete och skaffa er ett värdigt liv!



Min kväll har jag lagt på precis ingenting, men det visste vi ju alla ^^

Min storesyster ringde strax efter kl.21 och ville att jag skulle komma ut och möta henne vid busshållsplatsen.
Hon hade kollat fel i busstabellen, så hennes buss gick inte förns typ 20 minuter efter att hon gått och ställt sig där, så då tyckte hon att jag kunna komma ut och sällskapa henne eftersom att jag bor så nära busshållsplatsen.

Så jag gick ut och ställde mig där och tog en liten rök med henne, så kom bussen efter en kvart och då gick jag hem igen.
Väldigt trevligt med lite kvällsunderhållning ^^

Nu blir de sängen strax, upp till KFG imorrn vettu ;)



Av ♥ Estella B ♥ - 10 september 2008 14:25

Och förresten, det blev inget nytt Big Bang idag, så som tidningarna skrev att det kanske skulle bli. Det var ju vääldigt otippat?!
Där har man ju ett perfekt exempel på att tidningarna bara hittar på massa skitsaker hela tiden! Uh, fuck them

Det känns mycket bra att jag fortfarande lever iaf ^^




Till en helt annan sak..
Jag skickade in mitt CV till H&M-lagret i måndags, så nu är det bara att vänta in ett svar.
Jag behöver eran hjälp, håll tummarna med mig, och be lite till Gud också.
Jag vill verkligen ha det här jobbet!


Av ♥ Estella B ♥ - 10 september 2008 14:12

Så var man tillbaka bakom skolbänken igen -det är lite så det känns.
Vi har fått ett nytt schema på KFG, nu ska vi vara där varje Tisdag till Fredag från kl.09 till kl.15, istället för varje Tisdag till Torsdag från kl.09 till kl.12
Det är ju ett rent helvete kan jag ju tala om. Förstår inte ens riktigt varför vi ska vara där.

Anywho..
Tommy har ju kommit till min grupp nu iaf, så jag har ju nån jag känner där, det är ju ett litet plus i kanten, och imorrn börjar min lillebror i min grupp också, så då lär det ju bli så att -Tommy + Bror = Alla på mig
Jag kommer inte att få det lätt inte^^

Det kanske kommer bli kul att vara där dom närmsta veckorna, vem vet.
Only time will tell ^^

Efter jag slutade idag så gick jag ner på stan och mötte upp Robin, Pica och Robins moster, så lallade vi runt på stan en sväng, och så gick vi och fikade. Trevligt värre.

Efter de åkte vi och handlade. Vi ska käka tacos inne hos Pica idag =)
Det var ju inte igår man käkade tacos. Det blir ju en perfekt middag.

Mer än så har inte hänt idag, men dagen är ju inte över än heller ^^

Peace

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards