Alla inlägg den 15 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 15 september 2008 23:01

Nu börjar jag bli lite lagom trött kan jag ju tala om.
Att gå upp kl.06 är nog inget jag kommer att fortsätta med ^^

Imorrn är det KFG som gäller, kul värre.
Jag har inte gjort min jobbkarta dum som jag är. Det kan dock bero lite på att jag inte riktigt fattar vad jag ska göra.
Jag får väl ta hjälp av nån imorrn, svårare än så var det inte att lösa det problemet.

Så, Good night sweethearts ^^



Svar på kommentar från "Stor"
Haha, ja men jag hade jättebråttom och så hade jag precis bytt om...och så råka det bli som det blev ^^
Could happen to anyone, right ;)




Av ♥ Estella B ♥ - 15 september 2008 17:27

Haha! Jag gjorde det igen -Andra gången gilt?
Jag råkade gå ut utan byxor!
Det är ju inte första gången jag lyckas med något sådant. Mahaha
Jag kan ju erkänna att jag faktiskt hade leggings på mig denna gången, och inte bara ett par trosor som sist.
Det var ju skapligt mycket tur för mig.
(Hade kunnat bli en lagom pinsam historia annars ^^)

Om man inte har en lång tröja över ett par leggings, eller en kjol/shorts över
-Så ser det rent ut sagt förjävligt ut!
Jag kunna ha skrämt mycket folk om jag inte kommit på att jag inte hade något över. *phew* Lucky you. And me.

Av ♥ Estella B ♥ - 15 september 2008 17:15

Jenny kom och ploackade upp mig utanför Robin, sen åkte vi runt och handlade lite, och sen åkte vi hem till henne.
Satt och var lite sociala och kollade lite på tv.
Mycket mer än så gjorde vi inte.
Hon körde hem mig nyss, så nu sitter jag här i min ensamhet igen ^^
Det gör inget, Robin är på väg hem nu.

Jonna messade och frågade om vi kunna ta ett litet Girltalk när hon har slutat.
Vi har inte pratat av oss om den där djupa biten på ett bra tag, så jag tyckte att det var en bra idé.
Sånt kan ju behövas ibland =)

Nu har jag dock kommit fram till att jag inte lär hinna träffa henne ikväll, cause i've got some homework to do. Shoot!
Jag måste fixa lite i min den där jobbkartan som ska vara klar om nån dag.
Mina små handledare kanske plockar bort dom osynliga guldstjärnorna om jag missköter mig xD Höhö. I'm such a nerd ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 15 september 2008 14:13

Robin jobbar idag, so I'm all alone. Det menas med att jag kan göra precis som jag vill fram tills kl.17 då han slutar. MOHAHA xD

Jenny frågade om vi kunna leka idag, och henne har jag ju inte träffat på säkert ett halvår.
Hon kom hem från Magaluf för nån vecka sen, så det kanske är på tiden att jag umgås med henne lite.
We've got Some serious catching up to do  ^^

Vet inte vad vi ska hitta på riktigt, men de löser sig väl alltid.
Nån liten terapifika kan man väl klämma in =)

Det kan bli en spännande eftermiddag jag har framför mig, sånt är ju alltid kul ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 15 september 2008 08:31

Goodmorning sweeties ^^
Uppe med tuppen för ovanlighetens skull idag. Jag vaknade strax efter kl.06 imorse och sen kunna jag inte riktigt somna om. Det är så illa när det händer.

Nu sitter jag och zappar på tv'n, kunna inte bestämma mig för om jag ville kolla på "Vakna med The Voice" eller "Rix MorronZoo" (vilket btw också tydligen börjat sända live...på kanal 6. För det är väl nytt? Eller är jag helt ute och cyklar?)
Anywho..
Jag får fortsätta zappa mellan dom 2 kanalerna, det är ju olika bra på båda ställena liksom ^^
Jag har det inte lätt jag :p

Jag sitter också och googlar lite på nätet. Jag letar nämligen efter ett par Rosa boots (eller nåt lagom liknande) -Jag vet precis vad jag vill ha, men det verkar inte som att någon vill dela med sig av det jag söker(?)
I just can't find the real thing
Det är så störande.

Vet du någonstans där dom har Rosa boots, ganska "fluffiga", och med ett vääldigt sött & mysigt utseende?
If you do, tell me. Pretty please


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards