Alla inlägg den 3 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 3 september 2008 19:53

Var ju på KGF en sväng idag (X antal gånger upprepning, but whatever) fast idag hade jag ensamt möte med handledaren. Vi gick  igenom ett par papper som jag fyllt i och pratade lite om vad jag skrivit som mål för framtiden.
Det hela tog väl typ 40 minuter, och efter det gick jag hem.

Mycket mer än så har jag inte gjort idag.
Vi käkade för en stund sen, och efter det gick vi in till Pica och tog en rök.

Så kom vi fram till att det skulle bli party ikväll. Lite snabb planering sådär ^^
Kanske inte de smartaste med tanke på kryssningen imorrn, men what the hell, det är väl bara att stå ut och dricka lagom så man inte får en bakfylla ^^
Varannan vatten metoden kanske? ^^

Jag, Robin, Pica, Sabina och Saife ikväll då.
De blir la roligt de ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 3 september 2008 11:31

Hellu people.

Idag har jag vart duuuktig (fast att klockan bara är 11 på morgonen så har jag hunnit med att vara det också ^^)
Jag gick faktiskt upp kl.10 idag, fast att jag inte alls behövde det.
Det är nämligen så att jag har bestämt mig för att få tillbaka lite rutiner nu när jag ändå ska börja på KFG 3 gånger i veckan.
Så det passar ju skitbra att börja bete sig som en normal människa nu ^^

Jag ska ju ner till KFG en sväng idag också, men inte förns kl.13.30
Så jag har typ 1 timma och 30 minuter att lägga på precis ingenting, och vad kan man göra åt det?
Jag har ingen aning.

Pojken är och jobbar och slutar inte förns kl.16.30, vi funderade lite på att åka till min mamma efter det, men det blir ju ganska tajt med tid. Jag måste ju liksom hem och laga mat någon gång idag också ^^

Får väl se vad det blir av den här dagen. tro det eller ej, men det märks faktiskt alltid ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards