Alla inlägg den 19 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 19 september 2008 14:20

Sådärja, då var denna fredagen startad!
Nyduschad och underbar är jag nu ^^ Haha

Den där vita helgen jag pratade om, den är nog mer ett önsketänkande jag har :p Haha
Pica kom med den finfina idén att vi ska dricka vin ikväll. Jag är ju inte den som är den, så vin blir det nog för fulla rullar ^^

Jag tröttnade ju på vin där ett tag och bytte över till öl och sprit, men det där vinsuget börjar krypa tillbaka nu. Vin är ju faktiskt sjukt gott. (Gud, jag låter som värsta alkisen :s  Det är ju bara helgparty jag pratar om ^^ You know I'm a good girl.)

Pica sitter just nu och lyssnar på Björn Rosenström inne hos oss, Jag tror hon försöker tagga sig själv ^^
Jag är på G, sugen är jag. Det är ju ändå en vecka sen det var party sist ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 19 september 2008 00:27

Nu ligger det till som så att -Jag tog en powernap tidigare ikväll, och nu är jag för pigg för att kunna sova, och är allmänt uttråkad.
Och när jag är uttråkad så har jag en liten tendens att blogga -Även om jag inte har nåt vettigt alls att skriva så gör jag det ändå...Mest för att ha nåt roligt att göra ^^

Jag frågade min älskade lilla vän "Roofius" här om dagen, om mitt Sexzone.
Jag saknar Sexzone!

Jag frågade varför han aldrig öppnar sidan igen, och han svarade att han kommer att göra de...Nångång. (Snart får vi ju verkligen hoppas)
Nu har han dock tagit namnet "sexzone" och öppnat nåt helt annat.
Jag blev lite ledsen, så han tröstade mig och sa att han kommer öppna upp det riktigt Sexzone snart igen.
Det värmde mitt hjärta ^^

Egentligen borde jag sitta och tjata på han varje dag om detta, bara för att jag älskade att få bossa runt på sidan. Då kanske han öppnar den fortare? Haha
Han läser dock min blogg, så nu vet han vad jag vill.

Ge mig Sexzone tillbaka! (jag behöver ju nåt att göra om kvällarna, och SZ är den perfekta sidan för att få tiden att gå, och samtidigt får jag känna mig behövd ^^ Det är bra skit helt enkelt!)

Ge mig, Ge mig, Ge mig!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards