Alla inlägg den 23 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 23 september 2008 22:17

Så körde vi igång att powerwalka idag då, Jag och Jonna.
Jag är ju lika otränad som en jävla trädocka, så jag höll på att avlida där mitt i allt (helt seriöst)
Herregud, min dåliga kondis är ju inget att leka med kan jag tala om.

Jonna försökte vara lite snäll och sa att vi kunna ta den korta rundan. Man måste ju mjukstarta lite tyckte jag, och inte gå på det hårda direkt.
Jo men visst, den "korta rundan" var typ 10 minuter kortare än vad den långa skulle vart. Jises!
Vi gick runt hela fucking ån, hela promenaden tog väl en typ...40 min (och ja, det är sjukt mycket enligt mig med tanke på att jag inte tränat på 4-5 år)

Om nån vecka, då jag börjat bli lite upptränad, då kan vi väl slå till på dom där lång-långa promenaderna, dom på 1 timma.
Det blir sen de^^

Nu ska jag nanna kudde, det börjar bli sent för en liten skolflicka som jag ^^ Haha

Sov gott sötnosar =)



Av ♥ Estella B ♥ - 23 september 2008 14:46

Såja, KFG avklarat idag också då.
Slutade runt kl.11.30 idag, så de var ju iof ett tag sen, men ändå ^^

När jag kom hem så tog jag tag i den där vattningen av blommor som jag skulle gjort för länge sen. Det tog ju bara ett par dagar att komma så långt, men vem har bråttom liksom? ^^

Mat har jag fått i mig idag också. Dagen ser ganska avklarad ut så här långt.
Vad ska man göra nu?
Det återstår att se kanske.

Lastbilen min har ju också fått komma ut på en åktur idag (ni som följer min blogg har antagligen koll på vad jag menar för lastbil ^^)
Se så mycket man hinner med när man går upp supertidigt på morgonen, och slutar supertidigt på dagen.

Man har ju världen framför sina fötter ^^
Det är lite så det känns.

Nu ska jag ta tag i resten av dagen.
Peace

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards