Alla inlägg den 29 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 29 september 2008 17:33

KFG idag då. Vi har fått ett nytt schema igen, den här gången gäller det för 4 veckor istället för 3.
Trodde nästan att vi skulle få slippa gå dit varje dag nu, men ack så fel man kan ha ^^

Slutade kl.12 idag iaf, och imorrn är jag ledig. Underbart! Veckorna går så mycket fortare när man får ledigt nån dag hit och dit ^^

Ska strax åka iväg till min lägenhet med Sabina och Saife (vet inte om Robin också ska med, han verkar lite smågrinig idag faktiskt. PMS kanske? ^^)
Jag ska hem och fortsätta mitt packeri, vem vet, snart kanske min lilla lägenhet står helt tom. Usch så hemskt. Sambo på heltid (det har jag väl iof vart det senaste halvåret, men det känns ju inte helt på riktigt när man har sin egen lägenhet kvar.) Det låter inte som jag. Kan bli rätt spännade ^^

Det är väl ungefär så resten av min dag ser ut.
Efter vi vart i min lägenhet så lär jag bara lägga mig hemma på soffan och glo på en film eller nåt. Ingen ork för något annat idag.

Imorrn fortsätter jag nog på mitt försök till att powerwalka, men jag gör det ensam imorrn(jonna har ju en big date ^^)
Jag kanske till och med slår till på att dra ut tidigt på morgonen, jag är ju ändå ledig liksom ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards