Alla inlägg den 21 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 21 september 2008 21:26


Nya Jag & Jonna









Gamla Jag & Jonna


Omg! LoooL
Ibland får jag till det så jävla bra!!
Hahahaha

(ursäkta min sjuka humor, ni kanske inte alls tycker det är lika kul som jag tycker. But it is Sooo Funny!)



Av ♥ Estella B ♥ - 21 september 2008 20:58

Jag känner att jag har gått up extremt mycket i vikt sen jag blev tillsammans med Robin (inte för att skylla allt på han men.... ^^ höhö)
Det kan typ bero på att hela början av vårt förhållande så låg vi hemma i soffan(om vi inte var ute och festade)och myste med chips, godis, glass, läsk & film, vilket säkert är fullt normalt att man gör när man går in i ett förhållande. Resultatet av det hela slutar dock inge bra alls!
(Det jobbiga är ju att man gör precis samma sak när man går ur ett förhållande också, bara att då moffar man allt det där ensam. Illa)


Anywho..
Det jag ville komma fram till är alltså att jag bestämt mig för att börja småträna lite, eller rättare sagt  -Powerwalka.
I could really use some exercise man.

Så imorrn börjar jag med detta helvetet.
Jonna ska jag självklart släpa med mig på det här skojiga ^^ Hon är ju så jävla hurtig av sig, så hon kan allt vara med och pusha på mig en liten aning.

Det hela kommer sluta med dödsångest och en Jag som skjuter mig själv i pannan bara för att få slippa.
So if you find me dead one day next week, don't freak out,  you now know the reason ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 21 september 2008 20:41

En sego-dag har det fått vara idag. Jag vaknade så sent som 12, och då blir hela dagen slö. Man sover för mycket så man blir helt seg i hjärnan. Usch! Sånt tycker jag inte om egentligen.

Hela min dag har gått åt till Euro Truck Simulator. Haha, jag är så fast!
Det kan ju iof vara skönt att ha en liten slö dag ibland också, så man ska väl inte klaga.

Jag har haft en enda plan idag. -Jag skulle vattna mina blommor
Det är tydligen väldigt jobbigt eftersom jag inte ens har gjort det än. Då är man lat ^^
Jag bara skjuter upp det hela tiden, som att det verkligen skulle ta mig en hel dag att göra det.
En knäpp på näsan är vad jag förtjänar. Höhö

Robin ska strax åka iväg med Saife till Max och köpa Milkshake, det betyder alltså att hans dator övertas av mig. Mohahaha.
Euro truck, here I come again.


Av ♥ Estella B ♥ - 21 september 2008 20:29

Lite dålig uppdatering under helgen kan jag ju erkänna, eller så har ni märkt det själva ^^

Fredagens vinparty slutade väl sådär.
Det var kul i början då vi satt här hemma och förfestade, men när vi drog ner på krogen så gick det utför.
Kan ju säga att det hela var mitt fel.

Jag ljög för Robin och vi blev världens osams, det slutade med att jag skrek på han allt vad jag hade och skulle dra hem till min lägenhet.
Jag hade dock min hemnyckel hemma hos Robin så jag var tvungen att följa med han hem iaf, det var ju ganska tur det för jag var ju inte nykter någonstans.

I lördags vaknade vi kl.09 och började prata ut om det som hade hänt.
Vi blev sams iaf, och det var ju tur.
(Vill helst inte ta upp det som hände i bloggen, så ni får nöja er med det här lilla ^^)

Jag kan bete mig riktigt illa när jag är full, och detta var ju inte första gången, det lär inte vara den sista heller.
Vet inte vad jag får för ryck, men kul är det inte.
Att Robin står ut med mig är väl ändå ett under det också.

Gick till Jonna igår eftermiddag också, jag skulle hjälpa henne att färga hennes hår, och sen bakade hon en äppelpaj också, så lite fika fick det med bli.

Resten av lördagskvällen spenderade Robin och Jag i soffan.
Vi kollade på film och moffade chokladbollar och ostchips. Fin blandning ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards