Alla inlägg den 16 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 16 september 2008 21:07

KFG idag as usual.
Det händer inte så mycket spännande saker där, så det är inte direkt något att skriva om.
Jag har kommit en bit på vägen med den där "hitta-ett-perfekt-jobb-för-dig" grejen, och det är ju ganska bra för mig.
Har däremot inte det där perfekta självförtroendet, så jag tror ju knappast att jag kommer att få mitt drömjobb, vilket är.... *trumvirvel*.....
Festfixare
.
Oh, I so wish.
En dag kanske?

Mycket mer än KFG har jag inte gjort idag.

Min dator påminde mig nyss om att jag inte har något ledigt diskutrymme kvar.
Jag tycker att datorn är jävligt dryg när den ska hålla på på det där viset.

Min senaste timma har alltså gått åt till att rensa bland min musik (vilket är ett rent helvete eftersom jag är likadan där som jag är med prylar -Jag ska spara allt även om det aldrig kommer till användning, För det kan ju faktiskt hända att jag behöver det nååångång?)
Prylbög? Näääe

Jag har fått bort yttepytte lite musik nu iaf, sånt som jag tvingade mig själv att radera under ett väldigt dramatiskt pistolhot jag körde mot mig själv (sånt kan behövas ibland ^^)

Well, that's about it i guess.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards