Alla inlägg den 7 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 7 september 2008 20:50

Det blev ingen ölkväll med Evelina igår, hon hade inte ork för det där på kvällen.
Sabina och Saife kom in till oss istället, så satt vi här och tog ett par öl.
Mer än så blev det inte.
Robin och jag avslutade kvällen med film. King Kong fick det bli ^^
Antingen är det jag som är känslig, eller så är den filmen sorglig. What do you think?
Jag satt och grät iaf ^^ I'm so lame xD

Idag har vi gjort så mycket som ingenting. Väldigt roande har det vart också ^^
Söndagar är ju för extremt jävla tråkiga helt ärligt.

Robin och Jag har setat och fört över all musik från min gamla dator till min "nya" laptop.
Jag kan ju säga så mycket som att Nu har jag verkligen fyllt upp hårddisken på denna datorn rejält ^^
Jag har säkert dubletter av massa låtar, men just nu så orkar jag faktiskt inte gå igenom all musik för att leta dubletter av saker.
Det får vara såhär tills datorn börjar varna mig om att det är för lite utrymme (vilket säkert kommer att hända så fort jag ska lägga in en enda låt till ^^)
Det är skitsamma, nu har jag min älskade musik iaf <3

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards