Alla inlägg den 26 september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 26 september 2008 19:23

Idag har jag vart duuuktig ^^
Efter KFG gick jag ner på stan och mötte upp mamma och syster.
Det blev en stor shoppingrunda, speciellt för min del ^^

Jag var tvungen att handla massa nya kläder eftersom jag inte gjort de på jävligt länge....eller iaf några veckor.
Så jag kom från stan med minus 2000 i plånboken.
Jag kan ju säga att plånboken inte var så glad på mig, men det gör inget, plånboken får aldrig som han vill ändå ^^

Jag fick som jag ville iaf. Massa nya kläder inför hösten.  Det är bra skit =)
Man blir glad av storshopping. It makes my day :D

Ikväll blir det lugna puckar för mig och Robin. Kan ju va skönt att börja helgen med nykterhet för omväxlings skull ^^
Imorrn blir det andra bullar däremot -Jag och syster ska ut ihop för första gången på över 1 år. Spännande värre ^^

Have a nice weekend babes  ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards