Alla inlägg den 5 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 5 juni 2007 11:53

Åkte till vårdcentralen igår igen, Jenny kom o hämta mig o körde mig dit.
Värken har flyttat sig till halsen nu istället, så jag va tvungen o åka o kolla upp de med.
Det är ju inte billigast o springa till läkaren hela tiden..men vad har man för val?
Dom tog iaf prover och så jag har tydligen Streptokocker.
Jag blev iaf glad när han sa de, för jag trodde jag hade fått körtelfeber igen. Känns som samma. Och hade jag haft de så hade jag ju missat Lisas student..o midsommar å. Fått legat hemma halva sommaren.
Så de tackar vi gud för, att de "bara" var halsfluss.
Fick tabletter jag ska käka 10 dagar å, det jobbiga är att jag inte kan svälja dom för dom är för stora..och inte får jag mosa dom heller. illa.

Ska åka till bolaget med Lisa om ett tag. Handla spriten till hennes student.
Ska nog in på tuna å, måste försöka hitta ett linne, vilket jag inte lyckats gjort än.
Får se hur länge jag orkar springa runt dät. Febern är rätt hög.
Men måste man så måste man. Lika bra att få de gjort.

Ska till Tuna Park med Jonna ikväll å, ska leta lite saker till Lisa som hon kan ha runt halsen på Lördag.
Vet inte riktigt vad jag ska köpa.
Typ..nå nallar o ballonger, sen en mini champagneflaska och så rosor måste de ju va å. Ah..de va ju inte så svårt o komma på :p

Storstädning här lite senare i veckan. Måste ju va fint när alla kommer =)
Vet inte riktigt hur många de blir än. Det är väl hennes släkt typ.. o så vännerna.
Några stycken iaf.
Får väl se vad som händer på kvällen sen.
Det blir nog bra detta!

Snart gäller de =)
Värsta kul ju...jag vill ta om min student!
Sjukt underbart

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards