Alla inlägg den 30 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 30 juni 2007 11:41

Exet ringde o väckte mig inatt..typ vid 2.30
Lisa blev skitsur o tänkte dra härifrån.
När hon ska upp o jobba o han kommer hit..så får hon ju inte så mycke sömn..för han vägrar hålla käften, och ska hela tiden gå in o väcka henne.
Mogen han är då :@
Men tror hon kom på sen att..hon inte har nånstans o ta vägen.

Han hade iaf vart på Parken zoo o badat o haft lite party med sina vänner.
Idioter!
Han ville komma hit, men jag sa nej.
Troligt han lyssnar då... han kom hit vid 03.
Satt uppe med han ett tag..
Inatt för en gångs skull så kunna han hålla käften..lite iaf.
När han setat o visat mig i typ en timme om allt spännande han vart med om på hultsfred så gick vi o la oss.
Inte för att jag kunna somna.
Han lixom... knöt in sig i mig så ja inte kunna röra mig.
Och så börja han snarka.
Jag HATAR när folk snarkar. Jag kan verkligen inte sova då.
Jag försökte iaf komma ur hans armar o flytta på han så att han låg rakt.
Jag lyckades efter ett tag.
Så jag fick väl iaf typ...3 timmars sömn inatt.
Inte mycket att hurra för.
Jag skulle ha gått ut o lagt mig i soffan istället.
Att jag aldrig kan tänka så långt...

Han drog iaf för en stund sen.
Frukost för mig nu då.

Av ♥ Estella B ♥ - 30 juni 2007 11:40

Satt o fundera på vad jag skulle göra igår.
Ville hitta på nå kul. Lisa var ju o jobba så jag satt o hade tråk.
Så prata jag på msn med Anders, så sa jag att jag ville gå till parken o dricka vin o äta jordgubbar.
Det tyckte han lät perfekt =)
Så jag gick till tågstationen o mötte han, så gick vi ner på bolaget först, handlade de vi skulle ha, sen gick vi o köpte massa jordgubbar o sist till donkan där han köpte mjukglass.
Så gick vi till Rothoffsparken.
Satte oss på en bänk där...var typ bara han o jag i hela parken :p
Vi satt typ..eller..jag satt o drack, o så satt vi o lyssna musik.
Sjukt skönt =)
Så mata vi ankorna med jordgubbar å :p Dom åt de faktist..haha.
Vi hitta värsta söta ankungen som jag skulle ta hem..o ha i diskhon :p
Det hade ju blitt perfekt.

Vid klockan strax efter 17 va han tvungen o dra, han skulle åka o jobba.
Men jag sa att han skulle vänta en liten stund till, bara tills Lisa kom..så de gjorde han.
När Lisa kom sen så åkte Anders.
Lisa o jag flyttade oss till en bänk som va mer i solen, så satt vi där till typ 19.30
Efter de gick vi hem o kolla på Stefan & Krister.
När vi kom hem så sjönk mitt humör fort som fan.
Vet inte vad som tog åt mig riktigt... jag blev skitsur, o bara för jag blev sur så blev Lisa sur..så vi satt o typ...inte prata med varandra :p
Det gick över efter ett tag iaf.

Skön dag var det iaf =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards