Alla inlägg den 15 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 15 juni 2007 15:43

Min skitunge till Lillsyster skicka virus till mig igår.
Tack för den btw.
Jag blir galen...så jäävla irriterande de är!! Plus att jag redan hade ett innan..    *gaah*
Nu kan jag inte använda min msn, så jag får ha den där gamla saken.
Helt värdelöst!
Hon skicka nå jävla skit, o jag är ju så jävla blåst, så jag tar emot de och så kör jag filen.
Så nu spammar msn alla jävla kontakter jag har.
Kul för dom... (så bara så ni vet, så är de inte jag som sitter o trackar er!)
Jag pröva avinstallera 2 ggr, men de funka inte...så ja la ner skiten.
Jag är ju inte så high på datorer..fattar ju noll.

Anywho..

Idag har jag sovit middag med min katt  =)
Hon är så mysig..när hon väl ligger stilla o sover. Annars kan hon ju vara rena helvetet.
Igår gick jag in i sovrummet o pussa hennes tass, och sen så fria jag till henne *asg*
Jag är ju riktigt sinnesrubbad..men de känns som att de kvittar.
Har man tråkigt så har man, man får ju göra nåt kul av de hela då :p
Katten svara iaf inte på min fråga, hon låg o råstirra in i väggen.
Dryg jävel.
Så... de blir inget bröllop riktigt än, kanske ska låta de sjunka in hos henne först..HAHA.
Jaa..fråga inte vad jag lider av.

Jobba ikväll då. Känns skönt faktist.. har inte jobbat på länge.
Har nån trubadur ikväll, får väl fan hoppas att han inte är lika värdelös som de andra vi har haft.
Dom har verkligen vart urdåliga. Dom kan inte texterna till låtarna, och inte fan har dom bra sångröst heller. Man får ju lixom stå o lida där i baren.
Undra vart fan han hittar dom :s
Putte o Jimmy skulle komma ner o hälsa på mig, göra mig lite sällskap. Eftersom Putte är i desperat behov av att träffa mig (Av nån konstig anledning) så kände jag att de va bättre att dom kom dit ner istället för att han kom hem till mig.
Man vet ju aldrig vad människor vill nu för tiden.

Nu ska jag gå o platta håret, och sakna dig ännu mer.
Helt otroligt att de ens går.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards