Alla inlägg den 24 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 24 juni 2007 15:56

Började morgonen med ett glas vin, tänkte bara ta mig en återställare, men så blev de lite mer än så :p
Jag slutade aldrig dricka istället.

Packade ihopa mina saker, mitt tåg gick från Berga kl. 14.58
Jag, Lisa o Lindis åkte ner på stan o käkade pizza innan jag åkte hem.
Bättre än så blir de ju inte :p
Lisa körde mig iaf till Berga..tog typ 30 min o åka dit..skulle ta buss dit egentligen..men..jag ville hellre att Lisa skulle köra mig.
Fick byta tåg i Linköping, när jag kom dit så var de över en timme kvar till mitt tåg gick..så jag skulle gå o handla nåt så länge.
Men så hitta jag en Bar :D
Värsta lycklig jag blev då :p Haha..
Satte mig där o tog några öl, pratade med mamma i telefon.
Hade handsfree, o när jag är full så pratar jag som fan..och om allt möjligt å. Folk lär trott att jag satt o prata med mig själv..Men jag hade askul :p
Haha.
Mitt tåg kom in 18.05, var hemma sen runt 19.48
Mamma mötte mig på stationen här hemma, hon hade ju mina hemnycklar.
Vi skulle sätta oss o ta en cider på Stationen, men dom hade stängt så vi gick till mitt jobb istället.
Tog några öl där o sen följde jag mamma till bussen.
När hon åkt så skulle jag lyckas komma hem, med all packning var de inte lättast.
Tog säkert 30 minuter..o den sträckan brukar ta 10 minuter.
Haha...men jag lyckades ju komma hem iaf.

Satte mig vid datorn fort som fan...men du var inte på msn.
Så jag satte mig o tog en öl.
Men så kom du in...Fan så glad jag blev.
Du kan inte förstå hur mycket jag har saknat dig. Har sagt de några gånger nu..men iaf :p

Skönt var de att komma hem iaf. Borta bra men hemma bäst.

Borde egentligen kanske packa upp mina väskor, kanske städa å.
Men just nu har jag ingen ork för de. Får ta de senare.

Imorrn ska jag åka o handla med mamma iaf.
Trevligt värre.
Lisa kommer hem imorrn å :D
Haha..längtar redan, o vi har vart ifrån varann typ... en dag :p
Hon ska ju jobba hela Juli månad, så hon ska bo hos mig medans hon är här i stan.
Får väl se om jag åker ner senare i sommar igen.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards