Alla inlägg den 16 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 16 juni 2007 11:09

Jobbade igår. Det var riktigt skoj...endel av kvällen iaf.

Hade ju en trubadur, han är väl den bästa vi haft hittills iaf.
Men...jag blir fortfarande sur.
Asså..Vad är det med trubadurer och taffsa mig på låren så fort dom ska prata med en??
Jag fattar verkligen inte de. Verkar som att typ...de står på pannan på mig ba "Oh..snälla...kladda på mig!!"
Vem tror dom att jag är? Asså...Misstar dom mig för nån annan eller??
Uh..

Chefen höll ju inte igång lite igår heller.
DAMN!
Värsta på g han var. Satt o verkligen rocka med till trubaduren.
Har fan aldrig sett honom så, men..så var han ju inte så nykter heller.

Jag blidde jagad över dansgolvet igår också. HAHA.
En stammis som ville dansa med mig :p Dom där jävlarna vill alltid dansa. Men jag skyller alltid på att jag jobbar, så står jag i baren o dansar med mig själv istället :p Hahah
Bra Ella.
Dom är lite roliga faktist..mina små stammisar.

Var 2 killar där nere igår också. Tror aldrig dom vart ute på krogen förr, med tanke på deras beteende.
Dom satt o typ..skrek till trubaduren att byta låtar o grejer.
Men..drack som fan gjorde dom, men så blev dom ju aspackade tillslut å.
Ena ramlade av stolen när dom skulle gå. Jag var tvungen o skratta lite :p
Det är faktist rätt kul o kolla på fulla människor när man själv är nykter :p
Dom kom fram till baren o skulle beställa shot å, men dom visste inte vad dom ville ha. Så jag var lite dryg o sa att dom skulle ta tequila.
Dom gjorde iaf de, o så frågade dom hur dom skulle göra. haha.
Så...jag fick förklara 1-2-3 steget för dom .. det gick inte riktig in i deras huven i början, men sen haja dom iaf grejern. Så dom drog varsin shot.
Egentligen så hamna väl de mesta av spriten på deras tröjor.

Jonas kom ner igår kväll å, med Luc..och så en till kille, som bodde här förr, då jag va tillsammans med Emil. 2 år sen asså.
Han tyckte att jag hade förändrat mig som fan. Haha.. människan kände inte ens igen mig :p förns Jonas sa att jag var hans ex syster..alltså... Alicias syster. Min syster var asså tillsammans med Jonas.
Hänger ni med :p Skitsamma annars :p
Jag är värdelös på att förklara saker. Det var kanske inte så viktigt iaf.
Huvudsaken är väl att jag förstår vad jag menar :p
Luc stod o prata med mig ett tag å, så börja idioten typ..grina.
Han ba "buhu..alla mobbar mig, ingen vill vara med mig längre. Varför? vad har jag gjort för fel?"
Asså...människan är fan över 40. Lilla sönder knarkad då.
Och allt bara för typ...min syrra inte svarar när han ringer :p
Så sa han iaf att jag var snäll, för jag svarar iaf när han ringer.
Haha..han ringer typ...en gång i halvåret, och då med privat nummer, så jag har ju inget större val än o svara :p
Näe..elakt Ella.

Putte ringde igår, han kom inte till jobbet iaf, men han ringde precis när vi skulle stänga o gå.
Han o hans vänner var borta vid Järntorget, så jag gick bort ditåt o mötte dom.
Så satte vi oss på en trappa där o typ..jag lyssna musik o dom försökte leta knull. Haha..bra där.
Putte följde iaf med mig hem. Han gick o tjata hela vägen om hur långt bort jag bodde :p
Så långt är de ju ändå inte. Haha..
Eller..beror ju på från vart.
Anyway.. Vi kom iaf, så satte vi oss o gjorde ingenting. Jag drack en till öl o han börja tjata på att jag drack för mycket också.
Som att vi vore ett par lixom. Inte då!
Vi gick iaf o la oss...nån gång.
Vill glömma denna natten!
Han vakna iaf tidigt imorse tror jag. han drog iaf innan jag vakna.
Han sa att jag skulle gå upp...men jag vägra. Jag låg o frös också.
Haha..känns som jag drömt detta.
Men vad var de jag sa? Killar är bara ute efter en sak.
Jag är så jävla trött på det här nu!!

AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!


Så..Idag åker jag till Oskarshamn då.
Tillbaka efter midsommar nån gång tror jag.
Vet inte hur fan jag ska klara mig utan att prata med dig.
Det känns helt ärligt...för hårt. Jag vill verkligen inte.
Jag kommer ju dö.
Inte veta hur du mår, eller hur din dag har varit, eller hur de går för dig på jobbet..
Men mest hur du mår.
Du ska må bra...du är värd de bästa..alltid.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards