Alla inlägg den 9 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 9 juni 2007 08:31

Exet ringde o väckte mig inatt, runt 2.30
Jag hade precis hunnit somna efter att ha legat o hört grannarna knulla.. IGEN!
Han ville iaf komma hit, så han tog en taxi. Han vart väl här strax efter 03.
Satt uppe med han ett tag, medans han förstörde våran tårta, drack upp min sprit o var allmänt dryg.
Kul.. Inte.
Jag fick han i säng efter mycket om och men iaf!
Tur för mig.
(Han som ligger o sover på bilden) För den som bryr sig överhuvudtaget :p
Bara så ingen tror att de är jag som ser ut så där :p Mahahah

Upp med Lisa igen kl.05.30
Fixade iordning de sista dekorationerna.
Tog ett glas vin och sen fixa vi iordning oss.
Hon gick nyss till skolan, hon började kl.08...så nu får jag sitta här ensam med mitt vin.
Killen där inne ligger ju bara o sover.. tråkunge!
Men..så kanske man inte vill ha upp han iaf, han är ju så dryg. :p
Näe...usch..nu ska vi inte va så.
Han är snäll....ibland


Ringde iaf o väckte mamma :p
Så hon skulle käka frulle o hoppa in i duschen och sen skulle hon komma.
Får hoppas hon hinner.
Ska gå härifrån kl.11
Möta Ester och sen Lisas släkt o pojkvän vid Rekarne vid 11.30 typ.

---

Lisa o jag pyssla som faan igår.
Eller..de var mer jag som fixa iordning allt, hon var helt slut o jag var värsta på G :p
Vi skulle blåsa ballonger, och asså..jag säger då de. Jag har ALDRIG vart med om mer sega ballonger att få in luft i.
Lisa orkade 2, så jag fick sitta o blåsa de resterande 25..Hahah.. jag höll verkligen på o dö.
Huvet snurra som satan efter varje ballong jag blåst upp.
Låter inte så bra :p
Skulle ju vispa grädden igår, jag stod o vispa den, de va typ.. en sån stor förpackning.
Jag vispa så de blev smör :O
Asså..jag visste att de kunna bli till smör, men jag har aldrig riktigt trott på de, men där fick jag ju mitt bevis iaf :p Hahaha
Jag tyckte de va askul..
Lisa tyckte jag va typ..hulken.
För jag hade världens energi, och att typ..så fort jag tar i nått så går de sönder :p
Överdrivet stark?
I don't think so.
Vi fick iaf gå till statoil o köpa ny grädde :p
Den gick o vispa.

Satte upp björkris på gården o på balkongen, ställde ut utemöbler o skrev o satte upp skyltar.
Allt är perfelt nu.
Jag är så PARTY!
Är så glad för hennes skull.
Ett av livets största händelser ju :D

Hoppas hon börjar gråta när hon sprungit ut.. Mahahah. Devil
Jag gjorde de. Stod o storböla typ :p
Känslan går ju inte att förklara. Allt bara släpper.
Efter en evighet i skolan, o på några sekunder är allt över.
Dagen efter är ju däremot ingen höjdare om man inte har planer för framtiden, vilket jag inte hade..o har fortfarande inte.

Anyway....

GRATTIS TILL STUDENTEN ÄLSKLING!!!!!!!!!!!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards