Alla inlägg den 22 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 22 juni 2007 15:26

Vet inte när jag vaknade idag...men..de är mindre intressant vetande.

Jag började morgonen med en öl iaf, sen började jag fixa iordning mig.
Lisa o Johan åkte iväg o handla o jag stod o platta mitt hår :p
När dom kom tillbaka sen så åkte vi iväg till typ..nånstans.
Kollade på när alla dansa runt midsommarstången =)
Askul o se faktist, de var så jävla länge sen jag såg en midsommarstång :p
När vi vart där ett tag så åkte vi o hämta Lindis, sen åkte vi hem o började festen.
Johan satt o grilla o Lisa stod o fixa med de andra i köket.
När allt var klart så satte vi oss o käka vår fina midsommarmiddag :p
Jag är ju iof så kräsen, så jag äter ju typ inget heller... kött o potatis blev de för mig iaf :p
Johan tvinga i oss alla jävla äckel nubbar. Skåne Akvavit.
Jag höll fan på o spy..jag hatar att shotta...men..är de midsommar så är de :p
Efter vi käkat så satte vi oss ute..umgicks bara typ.
Spelade kubb gjorde vi å..mitt i ösregnet..haha.
Kul va de...fast killarna vann. Men de gör inget... dom kan ju få tro att dom är duktiga nån gång å :p
Asså...jag tror inte vi gjorde så mycket mer, vi vart iaf kvar hemma hela midsommar.
Kul va de nog iaf.
Vet inte när vi gick o la oss heller..har fan noll koll.

Trevlig midsommar hade jag iaf, men inte slår den förra årets poolparty inte.
Det är nog den bästa midsommar jag haft.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards