Alla inlägg den 18 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 18 juni 2007 13:50

Blidde ingen spökjakt igår kväll.
Lisa somnade med Johan o Jag låg o kolla film.
När jag sen skulle gå o lägga mig o släckte ner alla lampor, så försökte jag tänka på annat än spöken, så jag låg o tänkte på Daniel... Men då börja jag sakna han för mycket.
Tvinga mig själv att tänka på annat.
Det gick inte så bra att försöka tänka på vad jag skulle tänka :p

Iaf så började jag höra typ..att de knaka i golvet i hallen.
Jag har nog aldrig varit mer skraj.
Trodde de va Lisa eller Johan som typ...skulle smyga o sen skrämma ihjäl mig.
Men..de va ingen där..så jag blev ju ännu mer rädd.
Tillslut tvinga jag mig själv att gå upp o tända lampan, gick sen in i Lisa o Johans rum o väckte Lisa.
Jag viskade åt henne att komma.
Hon var ju helt yrvaken o såg inte om de va jag som stod där :p
Hon satt o verkligen spände blicken på mig *asg* Såg så jävla kul ut.
Tillslut fatta hon iaf att de var jag, så hon kom upp.
Så tände vi ljus o satte lakan för fönstret o sen la hon sig o sov med mig.
Eller...vi låg först o prata o kolla på blixtarna.
Fan så de åska inatt asså.

Vakna iaf runt 10 imorse, ingen av oss har typ sovit inatt.
Vi båda va ju skräckslagna :p

Idag åkte vi iaf till hamnen. I ösregn.
Knäppte massa kort på typ...svanar :p
Åkte sen in till "stan" o fikade. Hur gulligt fik som helst...men ah.. hela stan är ju sjukt söt.

Åkte iaf hem sen o lagade mat, skulle kolla film sen..men filmen vägra o fungera.
Johan kom iaf hem från jobbet, så han o Lisa umgicks lite o jag satte mig o kolla på vänner.
Sen åkte vi till Vånevik o kastade macka i sjön..eller..Johan var den enda som kunna kasta macka..Lisa o jag kastade bara i stenar :p
Vi försökte iaf..haha.
Stod o kolla på utsikten ett tag och sen åkte vi o handla.
Efter de så åkte vi till Johans mamma, vi skulle hämta hans Tv.
Självklart så fick ju jag bära den med Johan..Lisa är ju så klen..mohahah.
Nej..men..iaf
Jag höll fan på o bryta av hela ringfingret.. När vi ställt in tv'n i bilen o Johan släppte taget, så råka jag ha kvar fingret under tv'n.. Jag är ju lite seg kanske.
Faan så ont de gjorde! Men...de går väl över de å.

När vi sen kommit hem o fixat mat o så, o skulle sätta på en film, så hade vi ju självklart glömt fjärrkontrollen:
För inget kan ju gå rätt nångång.
Jag o Lisa åkte iaf tillbaka till Johans mamma sen o hämtade den.
Åkte förbi en mack samtidigt o köpte en kortlek.
Lika bra de...om man skulle få tråkigt nån gång.

Ska antagligen hem med tåget på typ..lördag, dan efter midsommar... Om inte Bengan kommer ner, då kanske jag åker med honom hem.
Får väl se hur jag kommer, och när jag kommer hem igen.

-SAKNAR-

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards