Alla inlägg den 29 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 29 juni 2007 12:01

När Lisa o jag precis hade gått o lagt oss inatt, så hörde vi någon nere vid cyklarna.
Så Lisa ba hoppa upp o skrek "DOM SNOR MIN CYKEL"
Så sprang hon fort som satan, ner och ut på gården, när hon kommit ut så kom hon på att hon inte hade tagit på sig byxorna *asg*
Så hon sprang upp igen.
Och jag var lite seg, så jag hade inte hunnit komma ut förns hon kom in.
Så öppna jag fönstret i sovrummet o ba skrek ut "GE FAAN I CYKELN DÅ JÄVLA IDIOT"
*asg*
Och allt han sa va ba "va?"

Asså...de pinsammaste av allt var ju att...människan inte alls tänkte ta Lisas cykel, utan hade antagligen just kommit hem o skulle låsa sin egen cykel.
HAHAHA.
Fatta hur jävla skraj han läre blitt..o hur han måste ha tänkt.
2 Idioter sitter o vaktar en cykel mitt i natten.
Värsta jävla påhoppet.
Kommer ut en galning halvnaken..o en annan skriker som en idiot genom fönstret.
Han lär ju ha men för livet.
Kommer ju aldrig våga låsa sin cykel utanför mig igen...han kommer så här...låsa den 2 kvarter härifrån..hahah

Lisa o jag har nog aldrig garvat så mycket..när vi väl kom fram till hur fel vi hade.
Vi låg först o asgarva i min säng, sen låg vi ute i hallen o garva, sen inne på toagolvet o garva.
Så skulle vi iaf smyga ut tillsammans o kolla till cykeln (Snacka om nojjiga)
Så vi båda gick ner o ställe oss innanför ytterdörrn.
Det var ju tur att ingen såg oss då, för då stod vi båda där nere i bara underkläder.

Jaa..2 puckon är precis vad vi är, men kul har vi

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards