Alla inlägg den 10 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2007 21:34

I'm sittin' here all by myself just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something, anything just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out 'cause you're all that's on my mind
One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind


Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back, but I know you did


I'm sittin' here tryin' to convince myself that you're not the one for me
But the more I think, the less I believe it and the more I want you here with me
You know the holidays are coming up I don't want to spend them alone
Memories of Christmas time with you will just kill me if I'm on my own


Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back
I know it's not the smartest thing to dowe just can't seem to get it right
But what I wouldn't give to have one more chance tonight...
One more chance tonight


I'm sittin' here tryin' to entertain myself with this old guitar
But with all my inspiration gone it's not getting me very far
I look around my room and everything I see reminds me of you
Oh please, baby won't you take my hand we've got nothing left to prove


Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back, but I know you did


And I didn't mean to meet you then we were just kids
And I didn't mean to give you chills the way that I kiss
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back but I know you did
Don't say you didn't love me back 'cause you know you did
No, you didn't mean to love me back


But you did!

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2007 20:39

Vilket jävla röj de blev igår!

Alla kom hit runt 16, så började vi fixa iordning och plocka ut alla saker.
Fick flytta uteborden o stolarna till gången för de var helsol på utegårn.
Men de gick ju de å.
Började med smörgåstårta och sen vanliga tårtan.
Ingen käka salladen, för alla va mätta :p Så jag o lisa tog de som fyllekäk när vi kom hem i natt.
Spelade kubb gjorde vi å. Hur jävla kul som helst :D

Jag lyckades förstöra 2 stycken förstärkare igår. Så musiken dog ju mitt i allt. Så Jenny åkte hem o hämtade sin förstärkare, och den dog den med.
Så jag fick sätta på musik från mobilen. Det blir ju inte riktigt samma sak :p
Tillslut tog vi min gamla cd spelare, och självklart så tar ju inte den emot mp3 skivor, så vi fick lyssna på gammal musik :P
Det blev bra iaf!

Skulle dra på krogen igår kväll å. Hamnade först i Rothoffsparken, satt där o lyssna på musik o kollade när folk spela fotboll.
Kom ett gäng killar o satte sig vid oss. Ingen aning om vilka de var, men dom va säkert trevliga. :p
Har ingen aning om hur nån av dom ser ut, så här efteråt.
Jag vart sjukt full när vi gick ut.
Vi började iaf spela fotboll med dom, och när vi skulle gå så typ.. tackla jag ner en av killarna o snodde hans fotboll :O
Värsta cp jag är då. Frisk de läre sett ut.
Jag satte mig över han efter jag tackla ner han på marken, och verkligen slet bollen ur händerna på han.
Damp?
Pinsam jag kan vara då.

Drog iaf på krogen sen. Alla krogar va fulla, så vi kom knappt in.
Kom iaf in på Perrongen, så vi tog en cider o satte oss på uteserveringen.
Blev kvar där till strax innan stängning, sen var jag verkligen tvungen o komma hem. Sjukt full. Höll på o somna på plats.

Vi blev förföljda på vägen hem å. 2 turkar.
Dom frågade typ..vars vi bodde o vad vi hette.
Vi skrek åt dom att dra åt helvete. Så efter ett tag så gick dom.
Trodde dom att jag skulle visa vars jag bor eller? Hur dum i huvet får man bli?

Satte oss o käka salladen när vi kom hem o sen gick vi o la oss.
Vaknade kl.08 imorse, så de blidde inte mycke sömn denna natten heller.

Jonna kom hit idag, runt lunch.
Hon skulle hämta nåt tror jag.. jag har fan taskigt jävla minne.
Anyway. Hon körde oss till Lisa sen.
Jag o Lisa skulle gå till Konsum o handla å, för vi skulle grilla.
Asså..jag har aldrig vart med om nån värre promenad.
De kändes som vi gick i 5 timmar innan vi kom fram. Jag höll fan på o dö.
Och så den jävla värmen. Inte kul vill jag lova.
10 minuter tog promenaden..en evighet för oss.
Fast vi hade kul på vägen iaf...gick o garva åt allt, o så satte vi på oss lösnäsor *asg*
Såna som växer på träd, om ni vet vad jag menar då.. annars så..shit the same.
Satte oss o grilla iaf, sjukt seg grill med. Och inte hann jag äta mycket heller, fast jag var svinhungrig så vart jag mätt efter några tuggor.
Kanske för att Rille gjorde så jag tappa matlusten :p
Sprang runt 3 ungar där också. Dom tyckte att jag var skitintressant verka de som.
Dom satte sig på bänken där jag satt, när Lisa var inne o hämta grillen o de. Så satt dom o verkligen råglodde på mig.
Jag kände mig ju asdum så jag försökte verkligen hålla mig för skratt.
Så kom Lisa ut, och när hon såg mig sitta där med dom så börja hon garva, så då brast de för mig å :p Hahah.

Lisa flyttade ner till Oskarshamn idag. :(
Johan kom på eftermiddan, så då började vi packa o lasta in i släpet han hade med sig.
Tog typ 3 timmar o packa ihopa hennes lägenhet.
Sen vid kl.18 så drog dom :( Fan så ledsen jag blev.
Lisa och jag satt o delade på saker. De hon hade 2 av tog vi en varsin.
Och så satte jag på mig ett halsband med ett L på.
Låter vi sjuka i huvet?
Vi är, men världens bästa vänner å.
Kommer inte klara mig utan henne. Så mestadels av sommaren kommer jag nog spendera där nere i Oskarshamn.
Hon kommer iaf hit i helgen igen. Tur för mig.
Sen tror jag att jag skulle åka med henne ner igen.
Får väl se när jag kommer hem sen då.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards