Alla inlägg den 25 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 25 juni 2007 17:25

Åkte iväg o storhandla idag. Tänkte att...eftersom Lisa ändå ska bo här ett tag, så har jag ju en anledning till att laga mat.
Jag hatar o laga mat till mig själv...de är så tråkigt.
Tror däremot att jag överdrev en aning med maten jag köpte.
Jag behöver nu en till frys o ett till skafferi :p haha...
Kanske blidde lite för mycket mat.
Tror jag överdriver så mycket bara för...när jag va med mamma o pappa o storhandla när jag va mindre, så såg jag ju hur mycket dom handla.
Och jag tror lixom att jag behöver handla lika mycket.
Skillnaden är ju bara att... dom handla ju för 7 pers :p O jag behöver ju egentligen bara handla för en. Hahah...jag är så pucko!
Men men...då har man ju så de räcker ett år framöver :p
Nästan iaf.

Så Lisa har kommit hem idag alltså :D
Hon var här när jag va o handlade, o lämna sina saker.
Hon är nere på stan nu...vet inte vad hon skulle göra där. Får väl se när hon blir tillbaka.

Jag o Jonna var nyss o käka på Corner, vi båda va svinhungriga.. så.. bättre o käka ute då, så slipper man vänta så länge innan maten blir klar :p
Eller så är jag bara allmänt lat.

Fick hem mina saker idag å, dom jag glömde nere hos Lisa..
Min fina ljusstake som jag köpte :D
Jag satt o tänkte på de igår, att jag måste komma ihåg o köpa ljus till den.
Men ah...självklart så glömde jag ju de. Taskigt minne eller vad.
Den får väl stå där utan ljus då....

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards