Alla inlägg den 8 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 8 juni 2007 19:32

It only seems like yesterday
when you came and took me over
Believing every word you say
You had me hypnotised
But now I realise
The dream we had is just a lie
And my heart is calling, calling


It's not me
No more lies, I won't cry for tomorrow
It's not me
Read my mind, are you blind to this sorrow
You need the perfect girl to fit inside your perfect world
It's something I'll never be
You know it's not me 


These days it always seems so hard
When it started it came easy
I should have know you'd play my heart
The rule they twist and turn
Anyway you please
Just when I think I'm over you
I feel myself falling, falling


It's not me
No more lies, I won't cry for tomorrow
It's not me
Read my mind, are you blind to this sorrow
You need the perfect girl to fit inside your perfect world
It's something I'll never be
You know it's not me


No more sorrow, no more pain
'Cos now I know I can breath again
Believe again
And I'm not gonna live a lie
It's not me

No more lies, I won't cry for tomorrow
It's not me

Av ♥ Estella B ♥ - 8 juni 2007 15:36

VAAARMT!!
Men nu ska man inte klaga, när sommaren väl är här.
För snart är den borta igen. Inte bra!

Lisa kom hit vid lunch idag, så började vi skura o sen åkte vi till coop.
Skulle handla de sista, men så hade hon glömt sin väska hos mig, så vi åkte tillbaka hit så sprang jag in o leta men hittade den inte.
Så vi åkte hem till henne o kollade, men den va inte där heller.
Så då åkte vi till Ica Ekängen, för hon o hennes mormor hade vart där tidigare på dan, men den var inte där heller. :/
Så åkte vi tillbaka till mig o kollade en extra gång, men nej.
Den är borta. illa!
Hon åkte iaf hem sen o jag fortsatte med städningen, blev typ..nästan klar iaf.
Fyyfaan..så jobbigt.
Alla småsaker man inte tänker på lixom. Dom sakerna gjorde jag iaf.
Dutti Ella Bella :p
(Måste ju peppa mig själv lite ;P)

Mina gardiner ramlade ner igen :@
Denna gången var de inte för att jag o Lisa bråka :p
Dom bara ramla....eller...helt ärligt...så tyckte jag att dom hängde snett, så jag gick dit o pillade, men de funka inte..så jag sket i de o gick, o då ramla dom.
Jag måste alltid pilla på allt. Damn.
Jag fick iaf ställa mig o skruva fast dom där..sakerna som håller gardinstången, för de va den som lossnade.
Jag skruvade fast den där saken för bara nån vecka sen.
Hållbart jag lyckas skruva då. INTE.
Undra vad dom sakerna heter...gardinstångshållare?
Anyway....Det är iaf sjuukt jobbigt o stå där o skruva, med solen som lyser rätt in på en, så man håller ju halvt på o dö av värme.
Jag lyckades iaf få fast dom till slut.
Men jag får inte upp gardinerna, man måste va 2 för o göra de.. eller så är jag rätt värdelös :p
Det är inte lätt iaf.

JAG BEHÖVER EN KARL I HUSET!!

Lisa kommer tillbaka ikväll igen, så ska vi baka tårtorna o fixa pyntet.
Ska skriva en stor skylt o sätta på ytterdörrn, o sen tänkte vi sätta en skylt i korsningen utanför huset å =)
Haha..värsta bra.
Blåsa ballonger och...uh..massor o tänka på.
Jag har blivit värsta festfixaren ju :p
hahaha...GO ELLA!

IMORRN SMÄLLER DE :D
WOOOHOOOO

Och btw...ny klockren låt:
Hellogoodbye - Here in your arms
Sjukt bra!

(och bilden bara för att...den drinken ser så jobbigt god ut så här i sommarvärmen ;p )

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards