Alla inlägg den 17 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juni 2007 13:34

Lisa kom o hämta mig vid 16 tiden igår.
Så packade vi in mina saker i bilen, åkte o tanka o sen åkte vi hem till henne..eller ah..där hon bodde innan.
Städade där iaf, åkte sen till jobbet o hämta vin o sen till Lidle o köpte bull bull. Ingen roadtrip utan bull bull ju.
Sen åkte vi ner...till Småland.

4 timmar senare, runt 21 tiden var vi framme.
Fan så fint dom bor.

Jag hade redan sattit igång o dricka vin o öl i bilen.
Man måste ju hålla igång ;p.
Nästan direkt när vi kom fram tog vi oss ett glas vin o fixa iordning oss.
Johan var iväg o hämta sin kompis, för vi skulle ju på krogen.
Förfesten hade vi hos dom (Lisa o Johan)
Jag, Lisa, Johan O Lindis. Och så barabara dockan såklart! *asg*
Fan så kul vi hade.

Åkte in till O-hamn runt 00.
Gick på en krog som hette Apollo. Rätt mycket folk där faktist.
Jag har nog aldrig släppt loss som jag gjorde igår.
Fy helvette vad jag röjde dansgolvet.
Jag stod o typ..låtsades dansa/porra mig framför massa folk som...inte var allt för normala.
Dom trodde jag va seriös..hahah. Grymt kul.
På hemvägen gick Jag o pratade o hejade på precis alla som gick förbi.
Folk lär inte trott att jag va normal i huvet, men jag va så jävla på G ju.
Alla trodde att jag var stockholmare, pga dialekten. Mahaha..
Knappast.

Vi gick o köpte en pizza å, på hemvägen.
Tror aldrig jag sett nån mindre pizza än den, o vi var 3 som delade :p
Lyckat.
Jag satt o tjatade om allas skjortor å.
Precis alla killar hade fan rutiga skjortor...utom Johan då :p
Jag såg fan knappt nån som inte hade de.

Anyway...
Johans mamma kom o hämtade oss..tror klockan var strax efter 02.
Hon körde hem oss o så gjorde vi fyllekäk.
Räkmackor utan räkor :p Hahah...
Gick o la oss efter de iaf.

Idag vaknade jag runt 10. Låg vaken ett tag, sen gick jag upp o klädde på mig.
Lisa o Johan kom upp strax efter.
Käkade frulle -chips, godis o kakor..haha.. mycket bra!
Efter de satte vi oss o spela alfapet i några timmar.
Första gången jag spelade de..har alltid trott att de skulle va skittråkigt, men de va fan kul. Fast..tror inte vi spelade riktigt rätt :p
Efter vi spelat klart så käkade vi middag o sen åkte vi o handla.

Jag tror folk där nere tycker jag ser spännande ut eller nåt..
Alla verkligen vände sig om o råglodde när man gick förbi...man känner sig ju lite obekväm.
Sen så berättade både mamma o Lisa för mig varför alla glodde, eller varför dom tror alla glodde.
Självklart mina bröst, o att jag alltid går med urringade linnen.
Inte får man se ut hur man vill heller...
Lisa o jag trodde först att de var för att vi var med på nån pinsam vimmelbild som hela stan sett.
Undrar fortfarande om de kanske va så... för... de fanns tydligen 2 bilder på oss..

Åkte iaf hem efter vi handlat.
Jag satte mig o kollade på film o Lisa o Johan pysslade lite.
Jag satt o kolla på Wallander..helt ensam, o jag är ju aslätt skrämd.
Och Johan är ju lite sjuk i huvet, så han kom ju o skrämde skiten ur mig hela tiden.
Så tog han på sig en sån..lång regnrock, som han i "jag vet vad du gjorde förra sommaren" har.
O så kom han in i rummet med den, och en hammare i handen *asg*
Ni tror inte mitt hjärta höll på o stanna då eller..haha.
Så jävla sjuk i huvet han är...men sjukt rolig!

Ikväll ska Lisa o jag på spökjakt :p Haha.
Det spökar ju fan här utanför..får väl se hur långt jag vågar gå.
Jag kommer ju dö långt innan vi ens hunnit in i skogen.

Ringde mamma idag, hon saknade mig redan o ville att jag skulle komma hem.
Haha..så gullig hon är.

Eh...Imorrn ska Lisa o jag på sightseeing.
Åka Oskarshamn runt.
Till havet om de blir fint väder.
Låter ju perfekt. Tummen upp för de.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards