Alla inlägg den 12 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 12 juni 2007 23:58

Måste ju säga de att...jag är faktist lite rolig ibland, när jag väl får till de :p
Muohaha.. Nej..men nu till lite värre saker.

Satt o läste PA's forum nyss, så kom jag in på ett inlägg om en brud som hade ljugit o sagt att hon anmält sin pojkvän för våldtäkt, när de inte ens var så.
Och JA..jag måste ta upp detta, för jag blev så sjukt irriterad och arg!

Hur fan tänker man när man gör så? Tror du de är ett skämt? Tänk på dom som verkligen blivit våldtagna ffs! Man blir ju bara så förbannad!
Varför ljög du om de undrar jag alltså då?
Och då får jag bara upp ett svar i huvet:
Du vill ha uppmärksamhet?
Det är de enda jag kan komma fram till. Men lilla....du. Det finns bättre sätt att göra de på, typ..ta på dig en urringad jävla tröja o gå ner på stan och se hur många huvuden du får att vända. (dvs, om du har några bröst)
Annars är de ju rätt ovärt ;p

Men usch. Var bara tvungen o få ur mig de..
Men..orkar inte tänka på det mer.
Måste gå o lägga mig, måste ju upp rätt tidigt imorrn, gå på stan med syster min.
Helfestligt!
Hahah..mitt nya :p

Go Titti!          *asg*

Av ♥ Estella B ♥ - 12 juni 2007 12:49

Skulle gå ut o städa upp på gården efter i Lördags idag.
Så tog jag på min tofflorna o gick ut, sen när jag kom ut kom jag på att... jag hade glömt ta på mig typ byxor. *asg*
Hur jävla seg får man lov o bli? ;p
Jag hade bara ett par hotpants på mig. Mahaha.
Jag sket i de o började städa iaf. Orkade inte gå upp o klä på mig :p
Jag är lite skadad.

Efter jag gjort de så gick jag in o planterade om mina blommor.
Dutti Ella :D
Måste fortfarande köpa en större kruka till min palm. Den börjar bli lite väl stor nu :p
Får göra de nån dag.

Eftersom jag inte har något ljud från datorn, så får jag ju inte lyssna på musik. Eller ah, jag har ju mina små hörlurar, men inte så kul o sitta med dom hela dagarna.
Bara när jag lyssnar på Daniels radio :D Haha
Jag koppla iaf in min gamla cd-spelare.
Sitter o lyssnar igenom gamla band, från typ..massa år tillbaka :D
Askul ju. Man får så mycket minnen.
Men..lite 90-tal då.. lyssna på band :p Haha.
Lyssnar på banden vi hade med oss till Kaktusfestivalen för några år sen.
Saknar den tiden!
Men..den är ju borta föralltid nu. Synd. För bra hade vi de då.

(Några år gammal bild, från den tiden. Den är lite suddig, men iaf.
F.V: Ester,Jonna,Lisa och Jag)
Vill tillbaka till då!! Vi hade ju alltid så kul ihop.
Allt förändras med tiden, och ibland INTE till de bättre.

Aja..gå o laga lite mat nu kanske.
Jo..rätt. LAGA mat, inte hämta mat.
Jag kan ibland =) När jag vill iaf :p


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards