Alla inlägg den 7 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 7 juni 2007 21:59

This is what Life is all about!

Inget kan bli sorgligt.
Allt är bara fint.
Allt är perfekt.
Sommaren är här nu!
Och jag är världens gladaste...Igen :D

Man blir så ju sjukt glad..när man sitter o kollar ut genom fönstret, och ser människor sitta ute, på balkongen, i parken eller på gräsmattan.
Allt är så underbart, så man glömmer allt de dåliga.
För inget kan få ner mitt humör nu. Inget.
(Jaa..nu ska jag väl kanske inte säga INGET, för..nån kan ju typ..dö)
Men ni förstår nog kanske vad jag menar, om inte.. screw you ;p

Det är LJUST ute..hela tiden nästan ju :D
Jag blir så lycklig!
Obeskrivlig känsla

Sommaren 07's topp låt ---> Markoolio-Ingen sommar utan reggae.
Just nu anyway ;p

Av ♥ Estella B ♥ - 7 juni 2007 18:13

Först skulle jag vilja tacka min mamma för att.....
Haha..skoja bara
Ska bara trycka in detta innan jag börjar babbla om min dag:


GRATTIS LILLEBROR PÅ 18-ÅRS DAGEN :D
Wooohoo!! Hoppas du får en sjukt kul första-kvällen-på-krogen kväll ikväll! 
woow..blev mycket "ikväll" där :p

Så Ja..nu till min Dag...


Lisa kom hit strax efter lunch idag, så satte vi igång o storstäda.
Jäävlars va jobbigt de va..tog flera timmar och vi är inte ens klara än.
Uh...orka.
Fortsätter med skurning imorrn, och sen blir de o blåsa ballonger o pynta lite. =D

Åkte ut till Viptorp sen, skogen bakom Lisa, och plocka massa björkris.
Jag har kommit fram till att jag är värsta stadsmänniskan!
Jag ville inte gå in i gräset där..bara för jag va rädd för o få fästingar, sen när jag väl gick in, så kom de TVÅ spindlar på mig.
Så jag skrek o sprang därifrån. Sen stod jag typ o skaka.
Jag hatar spindlar..så jävla äckliga kryp. Dom borde typ...dö allihop!

Efter vi gjort de så gick vi in till Lisa en sväng. Jag la mig i hennes soffa o typ.. asgarva åt ingenting. Tror jag har lite överdriven feber :p Haha.
Hon fick städa själv där iaf.
Snälla Ella (A)

Sen åkte vi till mig o lämna björkriset o efter hon hade dragit så la jag mig o kollade på film.
Så blev jag lite hungrig så jag skulle ställa mig o laga mat. Så jag satte på min spis..
Så ba dog hela min lägenhet. :O
Allt blev så tyst.. så jag tänkte att de kanske va strömavbrott i hela huset, så jag gick ner o kolla tvättstugan (för jag håller på o tvätta, så tänkte att då måste jag ju ta ur all tvätt) Men maskinerna funka där nere.
Så jag gick upp igen o kollade spaken (för jag har inga proppar, jag har små spakar istället.. Mycket bra uppfinning måste jag säga ;p)
Iaf..så fick jag igång allt igen, så jag prövade o sätta på spisen..men nej.. då dog allt!  IGEN!
Fuck..taskig elenergi eller vad?
(vet inte om de heter så..om elenergi ens är ett riktigt ord? Jag bara hittar på så jag ska låta duktig..min svenska är ju så kass XD)
HAHA....jaa..sjuk är jag..ingen som påstår annat iaf!

Så nu får jag lixom typ..prioritera lite :p
Laga mat eller ha datorn på..HAHAH
Och jag är ju lite nörd, så jag väljer ju datorn :p

Det är rätt skumt, för detta har aldrig hänt förr.
Men..det är ju precis min tur också :p

Sucker!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards