Alla inlägg den 26 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 26 juni 2007 10:42

Gick upp så där onödigt tidigt idag :p
Jag sa till Lisa igår kväll att hon skulle väcka mig kl.08 när hon skulle upp.
Så dumt av mig då :p
Hon väckte mig iaf...men inte fan va kl.8 inte.... Kl var 7.38
Oh my!
Men eftersom jag sagt att jag skulle gå upp med henne, så gjorde jag de å.
Varför jag ville gå upp med henne var för att jag ville att vi skulle käka frulle ihop innan hon drog o jobba.
Hahah..låter som vi är ett par :p
Vi käkade iaf frulle ihop =) Trevligt värre.
Sen jag var nere hos dom, och åt regelbundet... så har jag börjat bli hungrig dom tiderna som där nere, så nu är jag ju tvungen o äta flera gånger om dagen.
Innan så klara jag ju mig på typ...en måltid om dagen, hämtmat.
That's over now.
Jag har blitt dutti =p

Efter hon drog till jobbet så satte jag igång o storstäda lite.
8.30 på morgonen..börjar jag bli gammal eller?
Fast bättre o göre de kanske...annars hade jag bara gått o lagt mig igen :p
Rätt skönt o gå upp tidigt på sommaren faktist =)

Har lite kvar o göra..men jag vill inte riktigt än.
Det är bara kul o städa när man är på städhumör... vilket inte händer så ofta.
Men...sånt man måste göra iaf. Klarar verkligen inte av o ha massa saker liggandes överallt. Man får ju damp.
Men så kan jag vara lite pedantisk av mig ibland kanske...

Ska ner på stan till 15.15 och möta Lisa, hon slutar kl.15
Så vi ska gå o ta en fika =)
Så måste jag gå o leta efter ljus, vill ha silverfärgade...Fast har inte riktigt bestämt mig för vart min ljusstake ska stå än. Jag har ju fan ingen plats för den. Dags för mig att sluta shoppa saker kanske?
Måste också leta efter en kruka till min palm...typ..snabb jag är.
Har tänkt göra de nån månad nu..men jag glömmer de fan alltid.
Idag ska jag hitta en iaf.

Lisa är ledig på torsdag, så vi tänkte gå på krogen på onsdag.
Jag har längtat efter att sitta i parken o dricka vin o käka jordgubbar, så vi bestämde att vi skulle göra de innan krogen. Förfest i parken =)
Men så såg jag på nyheterna att de ska bli regn på onsdag.
Så jävla typiskt då :@
Alltid när jag vill göra nåt ute.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards