Alla inlägg den 27 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 27 juni 2007 13:25

Lisa o jag tog en liten shopping igår efter vi hade vart o fikat.
Vi gick typ runt i alla affärer på stan o leta efter gråa ljus... Asså.. vaddå att alla vägrar ha såna ljus jag vill ha. Vi hittade iaf tillslut..
I min bästa affär, att jag  inte ens tänkte på att den fanns. Jag hade helt glömt bort den.
Kanske för att man aldrig är på stan nu för tiden. Det blir ju mer Tuna Park.
Jag köpte min fina anka å :D Den är ju så sötig... jag va tvungen o ha den :p
Lite barnslig? Man får.
Och rosa cocktailglas...ingen aning vad jag ska med dom till... inte som att dom kommer komma till användning för det dom ska användas till.. Men.. dom va ju rosa :D

Träffade städerskan som jobbade på mitt dagis...eller..inte mitt dagis, men där jag hade praktik för ett tag sen.
Hon sa att dom va klara med renoveringen, och att jag måste komma o kolla hur de blev. (Dom höll alltså på o renovera avdelningen jag var på, då jag precis slutade där)
Så.. de måste jag ju gå o göra =)
Fast senare i höst. Vill ju träffa barnen å, och de flesta är på semester nu.

Lisa O Jag skulle ju gå ut idag.
Hela gårdagen gick jag o trodde att de va måndag, så jag tänkte aldrig på att de va idag vi skulle ut.
Helt sjukt de kändes, man kan ju glömma vad de är för dag, men oftast kommer man ju på de efter iaf några minuter.
Men jag gick verkligen HELA dagen o trodde de va måndag.
Tills typ...21 igår kväll, då kom jag fram till att Daniel hade försovit sig på måndagen o att jag messa han dagen efter de o fråga om han hade försovit sig igen. Då slog de mig att....de var tisdag.
Vilket jävla hjärnsläpp.
Bara för de så kände jag mig stressad, o så kändes de inge kul att gå ut på krogen idag. Så Lisa o jag bestämde oss för att hoppa över de.
De va ju tur iaf...för de är så äckligt väder idag. Känns inge kul alls att gå ut.

Chefen ringde nyss o frågade om jag kunna komma o jobba medans han går hem. Hans dotter fyller år idag.
Men jag sa att jag inte kunna, så han la på.
Så ringde han upp igen o frågade om jag bara kunna från 16-19.
Jag blir så irriterad :@
Det är jobbigt o säga nej, iaf nu när de är hans dotter som fyller. Då förstår man ju att han vill  va där.
Jag sa iaf att jag kunna, men isf bara den tiden 16-19.
Så ja...jag får gå ut i äckelvädret. Jippie. Inte
Hata regn.

-----
Hade världens hemskaste dröm inatt.
Det var helt sjukt...allt handlade om de mesta jag vart med om igår. Fast i andra sammanhang.

Det började med att vi åkte buss (o de för allt tjat o problem med bussar vi hade igår)
Iaf..på bussen satt de en kvinna, som hade ett barn. Pappan till de barnet var typ..alkis.. han var skitfull.
Så Mamman till detta barnet fick nå jävla ryck, bara för hon blev arg på gubben sin, så hon ba slängde barnet i golvet o sen tog hon upp ungen o började strypa de. Helt hemskt.
Och jag började skrika åt henne att hon va dum i huvet o skulle sluta, då skrek hon tillbaka till mig att jag skulle hålla käften.
Så skulle jag gå fram till henne o slå ner henne istället, men då stoppa pappan till de där barnet mig, o sa att jag inte skulle bry mig.
(Detta tror jag är för att jag läste en "rolig" historia om en som dunka in huvet på ett nyfött barn)

Asså...resten orkar jag fan inte berätta...
Det var lite av de iaf...spännande värre ;p

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards