Alla inlägg den 28 juni 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 28 juni 2007 19:18

Kunna inte sova inatt...har nog aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv.
Vaknade hela tiden, antingen av att katten rev på dörren, eller att Lisa snarkade. Uh...
Sov väl typ...allt som allt...2 timmar kanske.
Gick upp kl.10 o käka frulle..var så jävla hungrig.

Fixa iordning oss, sen drog Jag o Lisa ner på stan.
Gick o käka på Spicy Hot, sen satt vi kvar där i nån timme.
Sen skulle vi gå o sätta oss på trappan på torget, men så ångra vi oss, så vi tänkte gå till rundan o sätta oss o fika.
Men så träffa vi på mamma o lillsyster, så vi följde med dom till Donkan.
Tog en glass där, o så en cheeseburgare.
Asså...jag äter ju som en jävla häst..vet fan inte vad de är med mig.
En munk efter de käka jag å...att jag ens får i mig allt. Helt jävla otroligt.
Borde ju spricka snart.

Anyway.
Efter vi vart på Donkan åkte jag o Lisa hem till henne..eller hennes gamla lägenhet.
Hon skulle ha visning för en kille..som bara snacka engelska. Så jag var ju tvungen o följa eftersom hon tycker att hon är värdelös på engelska.. så jag fick vara tolk typ :p Kan ju va kul...kanske.
Efter hon visat den o gett han nycklar, så gick vi till bussen.
Hann åka en bit tills hon kom på att hon hade glömt o låsa förrådet där. (Hon ska egentligen inte va ute ur lägenheten förns imorrn, och hon hade inte hunnit flytta ut alla saker än, så hon lånade förrådet tills nu på kvällen så hon kunna hitta nån som kunna köra henne)
Iaf så fick vi hoppa av bussen o gå tillbaka.
Men...vi råka gå lite fel, så vi fick gå igenom en jävla skog.
Värsta bergsklättrarna..o inte de bästa skorna hade vi heller. Det är ju inte varje dag som man tänker på att "oh..vi kanske behöver klättra berg idag...bäst o ta på sig passande skor"
Ett jävla helvette var de iaf...att få barr i skorna är inte grymt skönt.
Vi lyckades iaf komma ur skogen o tillbaka till huset.
Så hon fick iaf låsa sitt förråd.

Åkte ner på stan sen. Gick o handlade lite mat, sen åkte vi hem.
Har nog aldrig vart skönare att ta av sig skorna som de va idag.
Befrielse eller vad.
Ska fan inte gå ut på ett år framöver..så läs gärna min blogg imorrn o kolla vart jag är o klättrar då ;p Mahaha.

Jobbar i helgen..eller på lördag bara.
Jenny kanske inte kunna jobba, o vi har band..så isf får Lisa hoppa in o jobba med mig :D
Wiiie

Oven n' out

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards