Alla inlägg under september 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 1 september 2008 22:57

Denna måndagen har jag lyckats spendera på precis ingenting.
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men sånt får man väl ta.

Eftersom inget har hänt, så har jag ju inget att blogga om, så jag tar och skriver ner morgondagens planer istället.

Jag ska vara på KGF (whatever that is) imorrn kl.10
Det är nåt från det där mötet med ABF förra veckan. (det där sa er mycket va?)
Jag kan inte förklara bättre än så, för helt ärligt har jag själv ingen aning om what the fuck that is about.
Men det blir säkert skitbra!

Efter jag vart på de där grejset så hade jag en plan på att möta min storasyster på stan och ta en fika med henne.
Nu har jag inte pratat med henne på hela dagen, så jag vet inte riktigt vart det kommer sluta.
Det märks väl antagligen imorrn ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 1 september 2008 22:42

Och Söndagen

Känns som mestadelen av gårdagen gick åt till att sitta på en bussjävel.

Dagen började iaf med att jag och Jonna åkte och storhandlade. Mat för ett år kunna man ju nästan tro, även om jag inte handlade för lika mycket som förra månaden ^^

Anywho.
Efter vi handlat så körde hon hem mig, och jag hann så mycket som packa upp maten och ta en halv cigg innan Jag och Robin skulle iväg igen.

Tog bussen först till Skogsängen, tillbaka till Emils hus och kollade till katterna.
Dom mådde finfint, så vi tog nästa buss ner till stan igen, och sen åkte vi till Mamma i Fröslunda.
(anledningen till varför jag typ tycker att detta var många bussturer är kanske för att jag blivit för van att åka bil nu när alla skaffat körkort ^^ Om jag liksom måste ta bussen någonstans nu för tiden så går jag ju nästan in i en liten depression xD)

Robin skulle hjälpa min lilla mor med hennes dator igen, och så passade vi på att sitta där och fika lite också. Det är ju inte allt för ofta som man kommer bort till mamma.

Efter vi vart där i nån timma så kom Robins moster och hämtade oss med bil(!) (så man kan ju slänga ett litet tack till Gud för att jag slapp åka bussen hem ^^)
Och när vi kom hem så kollade vi klart på en film vi började med i Lördags natt (Hannibal Rising) sen ställde jag mig och lagade kycklinggryta, så käkade vi och sen blev det film resten av kvällen =)

Så spännande var min Söndag ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 1 september 2008 22:28

Lördagen då.

Jag vaknade bakfull som en gris, så jag tänkte att...Varför dra ut på skiten?
Jag hällde i mig ett par öl där på för/eftermiddagen.
Väckte Robin genom att jag satt och dunkade musik som en idiot.
Jag mådde bra ^^

Mot eftermiddagen la jag ner öldrickandet, och tog cykeln och cyklade bort till Skogsängen (det är en jävla lång bit, så creds till mig som cyklade full/bakis utan att avlida ^^)
Stannade först på Konsum och köpte massa chips, godis och läsk, och sen blev det till att hämta pizza.

Åkte sen hem till Emils hus, jag skulle ju vara kattvakt där denna helgen =)
Kollade så att katterna hade mat och allmänt sånt där pyssel, och sen blev det film.

Stannade kvar där tills nästan natten, skulle ha sovit kvar där men jag var så jävla förstörd och slut i kroppen, så de enda jag ville var att åka hem till min säng.
Så blev det också. Tog cykeln och cyklade hem igen.

Resten av den lördagsnatten spenderade vi i sängen med film tills vi somnade.
Så mysigt så ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 1 september 2008 22:17

Så. Kräftskivan i fredags tänkte jag starta med.

Det vart så perfekt, det trodde jag nästan inte att det skulle bli. Helt oförglömligt.

Mamma kom hit runt kl.18, och då hade inte all mat och det blivit klart, så vi tog en cider så länge.

Robin, Jag, Pica, Mamma, Ronja och Saife blev det som kom hit och käka.
Mycket trevligt var det =)

När vi käkat och sådär så satte den riktiga festen igång ^^
Vi blev upp mot en tio stycken har jag för mig. Hur kul som helst.
Mesta delen av kvällen satt alla och trängdes ute på balkongen och var allmänt sociala.

Jag gick med mamma till bussen runt kl.22, och sen gick jag tillbaka och fortsatte festa.

Sen blev det utgång.
Jag, Robin, Evelina, Adam och Emil drog iväg till Dennys krog en sväng.
Jag och Eve sjöng lite karaoke (pinsamt nog) och hade allmänt trevligt.

Efter Dennys så åkte vi ner till stan och gick till Time Out.
Där blev vi inte kvar så länge. (Har halvt tappat minnet härifrån ^^)
Vi tog en taxi hem efter att vi tagit nån öl där, och vi fortsatte efterfesta här hemma också...

...Tills jag gick in i sängen och deckade av en sväng ^^

Helt amazing kväll blev det iaf.
Jag är så jättenöjd! (det var ju ändå den första kräftfesten som jag anordnat, så man kan ju inte vara mer än stolt ^^)
En kräftfest åt folket nästa år igen!


Av ♥ Estella B ♥ - 1 september 2008 22:06

Härmed förklarar jag denna bloggen öppen igen! *slår näven i bordet*

Jag tröttnade på alla försök till att fixa till min blogg på blogg.se (http://estellab.blogg.se), till precis så som jag vill ha den, det är helt enkelt för krångligt för min lilla hjärna (eller så har jag inget tålamod alls ^^)

Den som var så underbart jävla fin. It's too damn bad!
Jag kommer däremot låta den ligga kvar, så jag kan gå in och njuta av den fina headern lite då och då ^^
I'm such a nerd xD


Så jag säger väl välkommen tillbaka hit, hoppas ni fortsätter kika in här även fast jag inte har en fin header att njuta av på detta stället ^^


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards