Alla inlägg den 1 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 1 februari 2009 19:49

Känns som att jag ska avlida. Helt seriöst.
Usch vad dåligt jag mår. Jag är för gammal för alkohol. I alla fall alkohol två dagar i rad.
Jag ska ge mig. Aldrig mer.


Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 21 så jag kan lägga mig och kolla på "Beck".
Efter det blir det "BOLT"
Det kändes så lockande att se den när dom sa på reklamen att......Nånting med humor. Vilket hjärnsläpp jag fick där då :S
Den ska tydligen vara askul iaf.


Jag behöver lite humor i mitt liv idag känner jag.
Allt annat är fucked up så...

Av ♥ Estella B ♥ - 1 februari 2009 16:39

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Existenz <3

Av ♥ Estella B ♥ - 1 februari 2009 13:39

Jag är ju...Skapligt sliten idag kan jag tala om.
Det är dumt med en 2dagars?


Förfest hos Eve, Jonna hängde på dit en sväng också. Eves vänner kom också efter ett tag, dom var typ 5 pers tror jag.


Vi satt hos Eve till typ halv tolv, då gick Eve och Jag till Reggaefesten @ Java.
Kul att träffa de folket igen, det var ju ett tag sen sist.


Eve blev mer kalas än jag, så vi gick därifrån lite innan de stängde. Elin kom och mötte Eve, så hon fick sällskap hem iaf :)


Jag själv hamna på efterfest! Haha
Jonna ville att jag skulle komma dit hon var, bakom Lidl nånstans, så jag promenerade dit ^^


Där satt dom o hade kalas, Jonna och hennes arbetsgäng :p
Jag tror jag var den enda som Inte jobbade på deras jobb av dom som var där. Bra skit ^^


Kom hem runt halv 4 eller nåt. Käkade lite och gick och sov bredvid min söt.


Det var min lördag det!
Oh Happy Weekend!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards