Alla inlägg den 2 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 2 februari 2009 22:37

Heelluuu!


Ja, jag har vart kass på att uppdatera idag. Det är för att jag inte gjort något kul eller spännande.
Jag har setat i soffan hela dagen. Nästan. Ibland har jag setat på en stol i köket.


En segodag med andra ord. Hoppas ni haft det roligare? ^^


Jag ska sova tidigt idag tänkte jag. Det är ju KFG som gäller imorrn, som alla andra tisdagar alltså.
Känns lite som att min handläggare kommer vara smågrinig på mig. Jag var ju sjuk förra tisdagen, och jag har inte ringt och frågat vad vi ska ha gjort tills imorrn.


Ni vet, jag är tydligen vuxen nu (enligt alla utom mig) och då måste man ta reda på saker själv jämt. (Fast alla säger att det inte finns några måsten, så är ju det där ett måste?)
Jag har inte lärt mig de, så de kommer jag få bajs för imorrn. Happy day liksom.


Nu blir det film med min sötisgos!
Hörs imorrn folks!


Av ♥ Estella B ♥ - 2 februari 2009 14:11

Mitt paket från Yves har kommit. Känns som att det gick snabbare den här gången. Kanske för att jag inte gått och väntat lika mycket nu.


Jag skulle gå in till Sabina imorse. Jag har sagt hela helgen att jag ska hjälpa henne klippa hennes katts klor. Sen har det bara inte blivit så. Mest för att jag inte vart hemma så mycket under helgen, och för att jag var skapligt bakis igår.


Jag sa iaf att jag skulle komma in innan hon börjar jobba idag. Så blidde de ju inte.
Jag somnade sent, så jag vaknade ju sent också. My bad.
Jag får väl gå in till henne när hon slutar jobbet =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards