Alla inlägg den 15 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 15 februari 2009 19:02

Helt otroligt vad en parfym kan få upp massa minnen i huvet.
Efter duschen tog jag på mig Dolce&Gabbana - Sicily, som jag fick av Robin förra året, och OMG vad den påminner om förra sommaren <3


Alla minnen bara ploppar upp i huvudet på en. Helt sjukt.
Jag vill ha sommar. Snälla någon, ge mig min älskade sommar!
Är det ingen som kan spela Gud för en dag?


Nu sitter jag här och luktar Sommar, sol, gräs, blommor & hav.
(det kanske låter som en lite halväcklig kombination, but you get it)

Av ♥ Estella B ♥ - 15 februari 2009 11:51

God Förmiddag!


Hoppas ni haft en mysig Alla hjärtans dag? :)
Min Hjärt-dag var helt perfekt! Det nämnde jag i förra inlägget, så de behöver vi ju inte prata om ;)


Robin jobbar idag. kl.14-22, så jag blir ensam hela dagen.
Det kan ju vara mysigt det med ibland. Vet dock inte vad jag ska göra av denna dagen.
Det märks väl sen.


Jag tror jag ska slå till på en dusch först av allt iaf ^^
Snackar mer sen!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards