Alla inlägg den 10 februari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 10 februari 2009 19:46

Åh! Jag glömde berätta för er att Jag och Robin kollade på "The Grudge 3" igår natt.
Fan! Jag höll på att dö. Hjärtat höll seriöst på att stanna på mig!


Okej att jag är rädd för att kolla på skräckisar, fast jag älskar att kolla på såna filmer för jag tycker att det är sjukt kul att bli skrämd så in i helvete.
Men denna filmen var extrem.


OMFG säger jag bara. Antingen var det bara för att det var mitt i natten och det var nedsläckt överallt, eller så var fan filmen så äcklig som jag minns att den var.


Aldrig mer tänkte jag precis säga. Men Robin vill kolla på "Boogeyman3" ikväll.
Haha, vi får väl se hur det slutar ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 10 februari 2009 13:29

Jag har blivit utmanad av Jenny. How fun is this! Höhö


Det där som alla redan sett.

  • Gå till din fotomapp
  • Öppna den 6e mappen
  • Ta den 6e bilden
  • Publicera bilden på din blogg och skriv något om den
  • Utmana 6 andra att göra det samma och länka till dem



Så...Denna bilden är tagen på min 20års dag! (därav den fina tiaran ^^) 2 år sen alltså.
I was young and Liv-ing The Dreeam!
(Som Björsan så fint skulle sagt! Hahahaha)
Och nej, ni får inte se mitt ansikte. Jag ser ut som ett as med minen jag gör! xD




Vem ska jag utmana då? :S
Dom jag länkar till. Dom som vill. Kör hårt!


Av ♥ Estella B ♥ - 10 februari 2009 12:14

Hellu!


Jag skippade KFG idag. Jag har en jättebra anledning, jag har bara inte kommit på den än ^^


Jag vaknade tidigt idag faktisk. Kl.8.30 för att vara exakt. (Att jag gick o la mig igen sen räknas inte!)


Robin har gått ner till stan, han skulle på rättegång. Han har inte gjort nåt alltså, han ska bara kolla.


Jonna frågade om jag ville med ner på stan med henne sen och leta efter en bra frisör.
Jag sa att jag kunna hänga på o lalla runt där nere med henne.
Det blir inte förns i eftermiddag dock.


Nu blir det nog en dusch!


Snackar mer sen, hej!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards